הקונצרט "בקצב הביט" של "האנדלוסית לילדים"


להאזנה לתוכן:

מה משותף בין מוסיקה אנדלוסית למוסיקת ביט בוקס עכשווית? מה קורה כשביטבוקסר פוגש דרבוקה? הקונצרט "בקצב הביט" של "האנדלוסית לילדים" בכיכובם של הביטבוקסרים ינון בן דוד ובועז בן דוד – חברי הרכב הווקאל פיפל – יועלה החל מה – 16 בפברואר באשדוד

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד מארחת את הביטבוקסרים ינון בן דוד ובועז בן דוד – חברי הרכב הווקאל פיפל - בקונצרט "בקצב הביט" – שיועלה במסגרת הסדרה "האנדלוסית לילדים" באשדוד  ב – 16 בפברואר.

קונצרט תוסס ועכשווי זה משלב בדרך מלאה הומור בין שני עולמות מוסיקליים שונים – המוסיקה האנדלוסית והביט בוקס - יצירת קצב ומוסיקה באמצעות חלל הפה.

בקונצרט ישולבו פיוטים, קטעי מוסיקה אינסטרומנטליים, שני שירים ישראליים ושיר אהוב של הביטלס - בעיבודים חדשים לתזמורת יחד עם הביטבוקסרים. עוד כולל הקונצרט הפעלת הקהל כמובן. 

הסדרה לילדים של התזמורת האנדלוסית אשדוד חושפת ילדים, מזה 4 עונות, למיטב הקלאסיקה האנדלוסית  בעטיפה עכשווית מרתקת של סיפור ובהשתתפות יוצרים צעירים, פייטנים שחקנים וזמרים. 

מנצחת ומלווה מוסיקלית: רעות צמחוני / פייטן: מני כהן או אליה מויאל/ ביטבוקסרים ומשחק: ינון בן דוד ובועז בן דוד / עריכת תוכן: איריס חליפה. 

הקונצרט לילדים "בקצב הביט" של התזמורת האנדלוסית אשדוד יתקיים בתאריכים: 

16.2.17, יום ה', 17:30, בית יד לבנים אשדוד.

משך הקונצרט: 50 דקות, מיועד לגילאי: 10-6.

מחיר כרטיס: 50- 70 ₪ להורה + ילד – 

להזמנת כרטיסים: 1800-693-693

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה