קול קורא להשתתף בפסטיבל "כיף לי" 2016


להאזנה לתוכן:

מופע הבידור החגיגי המרהיב "פסטיבל כיף לי " בניהולו האומנותי של היוצר אלי ניסמן יתקיים זו השנה החמישית בחופשת פסח ביום ד' 13.4.2016 משעה 17:30 באשכול הפיס באשדוד. השנה ישתתפו בו כוכב הילדים צ'קולולו שיבדר ויצחיק את הילדים וההורים וגם עשרות ילדים זמרים ,להקות מחול וזמר ססגוניות ועוד.

פסטיבל "כיף לי" הוא אחד הפסטיבלים במסגרת תוכנית הלימודים השנתית לכישרונות צעירים שמוביל היוצר והמנהל האומנותי אלי ניסמן מעל עשר שנים בעיר אשדוד ובכל הפסטיבלים והכישרונות ניתן לצפות בכל עת בערוץ היוטיוב של אלי ניסמן שנבחר לערוץ הפופולרי ביותר בתחום בארץ עם מעל למיליון שבע מאות צופים ,  אלפיים מנויים וכ- 500 סרטונים ונותן במה ייחודים למיטב הכישרונות ואומני הילדים בתחום וחושף ומלמד את הילדים את שירי הילדים הקלאסיים ומשמר את התרבות הישראלית לדורותיה.

במופע יבוצעו שירים ישראליים ובינלאומיים מוכרים ואהובים ויהיו קטעי בידור ומחול אומנותיים. מדובר בחגיגת בידור מהנה מעניינת וחינוכית .

מורים שמלמדים את תחום אומנויות הבמה במסגרת החינוך הבלתי פורמלי או הורי הילדים שלומדים במסגרת מסודרת מוזמנים לרשום את הילדים להשתתף בפסטיבל "כיף לי" מוזמנים לפנות למנהל האומנותי אלי ניסמן בטלפון 054-4202195 ולקבל פרטים מקצועיים.
 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה