כובש ממבט ראשון- דקר אלבז מאשדוד מסתמן בתור השחקן הבא של ישראל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('5bd7e9fd-c963-471e-a91e-65ecf3e40734','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5bd7e9fd-c963-471e-a91e-65ecf3e40734','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5bd7e9fd-c963-471e-a91e-65ecf3e40734','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5bd7e9fd-c963-471e-a91e-65ecf3e40734','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5bd7e9fd-c963-471e-a91e-65ecf3e40734','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5bd7e9fd-c963-471e-a91e-65ecf3e40734','/dyncontent/2021/12/16/db70c282-da69-4caf-8fba-19e78cd25ab6.gif',15238,'בלו קאסל אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5bd7e9fd-c963-471e-a91e-65ecf3e40734','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5bd7e9fd-c963-471e-a91e-65ecf3e40734','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

אם אתם עדיין לא מכירים את השחקן דקר אלבז (22) מאשדוד, זה הזמן עבורכם להתעדכן במי שמסתמן להיות ה-כוכב הבא בעולם הטלוויזיה והקולנוע הישראליים. באוקטובר יתחיל ללמוד הנדסת בניין במכללה למנהל והשאיפה העיקרית שלו היא לקבל תפקיד ראשי בסרט בבימויו של יוסף סידר. ומה החלום שלו? לעשות כמה שיותר דמויות שונות אחת מהשנייה. פשוט ככה, אבל לא פשוט להיות שחקן, עד שהוא נותן את המבט שלו ואי אפשר להוריד ממנו את העיניים. כוכב עולה משלנו.

בגיל 16 התחיל דקר אלבז ללמוד משחק באשדוד, השתתף בסרט "הנוער" עם משה איבגיבתפקיד אורח - הפרויקט הראשון לפני כשלוש שנים. לאחר מכן המשיך ללמוד, השתתף באודישן לסדרה מסוימת עם הבימאי של הסדרה "ניו יורק" (בכיכובו של אושרי כהן), ששודרה בYES, הבימאי אריאל בנבג'י החליט ללהק אותו דווקא לחמישה פרקים בתפקיד אורח. הוא למד במקיף ז' וסיים בגרות מלא. בצבא היה לוחם בפיקוד העורף לאחר מכן היה אפסנאי, עוזר רס"ר וספר. לניו יורק הצטלם במהלך השירות. "באוקטובר הקרוב אני מתחיל ללמוד הנדסת בניין, תמיד התחברתי לתכנון ואדריכלות. אבא שלי קבלן בנייה ודוד שלי אדריכל. אני לא בונה על להיכנס לעסק המשפחתי אבל אני מאוד אוהב ומתחבר למקצוע הזה".


לאחר שני התפקידים הבין אלבז שהוא כנראה עושה משהו נכון והחליט לעזוב את מקום לימודיו ולהתמקד בלימוד משחק מול מצלמה. "לא עזבתי כי רציתי להתקדם וחשבתי שאני נתקע, אבל הרגשתי שמשהו לא קורה נכון והחלטתי לעזוב", אומר אלבז. וכך, ללא סוכן הלך ללמוד אצל גלית רוזנשטיין בגיל 20 משחק מול מצלמה והתחבר לשחקנית עינת ויצמן וחש חיבור מאוד חזק.

משם הוא רצה ללמוד קורס נוסף אצל ענת ברזילי באופן עצמאי, עם הזמן ויצמן המליצה לו להיפגש עם סוכנת השחקנים הגדולה זהר יעקובסון שהוסיפה אותו לשורותיה (עובדת עם יהודה הלוי, אושרי כהן ורבים אחרים ונחשבים), משם הלך לאודישן לפרויקט של הסדרה החדשה של עידו רוזנבלום שהושק חגיגית בפרימיירה בשבוע שעבר,אליו התקבל לאחר אודישן יחיד מול הבימאי רועי פלורנטין שממש אהב אותו, מסתבר וליהק אותו לסדרה (שתעלה בקרוב): "החדש של עמרי גורדון".
 אלבז יחד עם רוזנבלום בפרימיירה של "החדש של עמרי גורדון"

מור שלומוביץ', מלהק נחשב בתעשיית הקולנוע ליהק את אלבז לתוכנית החדשה של עופר שכטר שעשתה "רימייק" מערוץ 10 ועברה לערוץ 2 ("אמבוש" לשעבר שתעלה מחדש כתוכנית מתיחות בשם "נוק אאוט") להשתתפות במתיחה של הזמר מאור אדרי וישראל אטיאס בהשתתפותה של מיכל ינאי. פרטים על מה קורה שם הוא לא יכול לספר לנו. התוכנית תעלה ב- 10/08 ותוכלו לראות את הפרומואים לפרק הספציפי... באודישן אגב, אלבז נדרש לשם התפקיד להיכנס לדמות ולהציג עצמו כאדם עצבני ומאיים.

היה לך קל בתור אחד שגדל וחי באשדוד, או בכלל בישראל, לא?
"זהו. שזה לא כזה קל כמו שאנשים נוטים לחשוב. משחק מול מצלמה הוא מאוד שונה מאשר משחק מול מצלמה. החוכמה זה לא להיכנס לקטע של עצבים וקללות, אלא עצבים יותר פנימיים, לתת מבט נכון וטון נכון. מול מצלמה חשוב להבין שרואים הכל מקרוב, להבדיל מתיאטרון שחייבים להרים את הקול ולעשות תנועות "מוגדלות". הקלוז אפ עושה את המיקוד.

תאמינו או לא הוא רווק שלא רק מחוזר, הוא גם מתחיל עם בחורות כשהוא מוצא עניין.
יש כאלה (מנויים של YES) שמזהים אותו כבר ברחוב ויש כאלה שרק בוהים לפעמים ולא מבינים מאיפה הוא נראה להם מוכר, מה שסביר שבקרוב ייעלם והזיהוי שלו יהיה מוחלט (אחרי שתעלה התוכנית החדשה של עידו רוזנבלום בערוץ 2 ("החדש של עמרי גורדון" שאמורה לעלות ממש בקרוב).

המעגלים של אלבז מורכבים מחברים מהתעשייה, חברים מהבית וחברים מהתחום. השראה הוא שואב בעיקר משני שחקנים ישראלים- אושרי כהן ומשה איבגי.  "משה איבגי גם לימד אותי וכולנו מכירים את הדמויות המורכבות שהוא עושה. אושרי מרגש אותי, אם מסתכלים לו בעיניים הוא פשוט ממוטט".

אלבז רואה את עצמו כשחקן דרמטי ופחות מנסה להצחיק. החלום שלו אגב הוא לשחק בסרט של הבימאי יוסף סידר ("בופור") ובמציאות הוא בעיקר עושה אודישנים. הוא בוודאות מעיד על עצמו שהוא לא שואף לשחק כרגע בתיאטרון אלא להתמקד להופיע על המסכים ומבין לגמרי שיש לו עוצמה ורוגש שעוברים דרך המבט החודר שלו.
 אלבז וחברו ישראל אטיאס ("זגורי אימפריה")

זה ניסיון או מזל? מה מנצח באודישנים?

"מזל מאוד משחק פה אבל איך אמרו בסדרה "עספור"? זה כמו ציפור- חייבים לפזר פירורי לחם אם רוצים שהיא תגיע כמו שחייבים לעשות אודישנים כדי לקבל תפקידים. זה לא משהו שמגיע במקרה אליך. צריך להתכונן, להיבחן, להיכשל ולהתנסות. אני יכול לעשות שלושה אודישנים בשבוע או אודישן אחד בחודשיים. כיום אני הולך כמעט להכל ולפעמים אני מקבל פניות גם לגבי השתתפות בסרטי סטודנטים. אני מאמין שמעבר לכישרון צריך להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. הרבה אנשים עזרו לי בדרך. עשיתי כמה פרויקטים, אני אצל סוכנת מוכרת ולא למדתי ואני למען האמת לא מתכוון כרגע ללכת למוד במשך שלוש שנים. בבתי הספר למשחק מלמדים לשחק בגדול, ב"אובר דרמה" ו"וויס אובר"- מה שעובד בדיוק ההפך בטלוויזיה. צריך לקחת את כל מה שקורה בבמה, להקטין ולמקד".

מותחים ביחד. אלבז ומיכל ינאי. בקרוב ב"נוק אאוט"

"לא עוזב את העיר"

איפה אפשר לראות אותך? מסתובב באשדוד?

"עיתונאים ואנשים שמכירים אותי או מזהים אותי ברחוב מפרגנים למען האמת. אני מבלה מידי פעם במקומות כמו ה'לורנס' וה'פיגל'. לצערי אין באשדוד מגה ברים כמו ה'קלרה' בתל אביב שאני ממש מרגיש שאני מבלה בהם אז אני נאלץ לצאת מחוץ לעיר. אני אוהב ליהנות ולחגוג בעיקר, למרות שאני יכול גם "להיזרק" לפעמים באיזה בר 'שכונתי'."

"לטס טוק אבאוט סקס בייבי"

חברה אין לו (בנות להסתער) והוא קצת נבוך כשאני שואלת אותו מה קורה איתו בתחום הזה. אם חשבתם שהתפקידים הנחשקים עלו לו לראש אז תתפלאו, הוא דווקא מתחיל עם בנות המין השני כשהוא מוצא עניין. מבחינתו שבנות יגידו מה שהן רוצות עליו אבל מבחינת תחום המשחק לא תמיד הכל נצץ והיה קל. ברור שהוא התאכזב בעבר, אבל הוא הגיע למקום שבו הוא מכיר בעצמו וביכולות שלו, הוא לא משווה את עצמו לשחקנים אחרים מוכרים יותר או פחות ופשוט זורם. גם עם בחורות וגם עם תפקידים שמציעים לו דרך הסוכנות. "אני כמו מים. אם תשפכי אותי על הרצפה אני פשוט אזרום בין החריצים", אומר אלבז.

יש תפקיד שלא תהיה מוכן לעשות?

(אלבז צוחק) אני לא חושב שתהיה לי בעיה לעשות תפקיד שכולל עירום, אם זו השאלה. אני חושב שהבעיה היחידה שתהיה לי אם יוצע לי תפקיד שידרוש סצנה אינטימית עם גברים. לא שאני הומופוב או משהו, אני דווקא מכיר וחבר של כמה אנשים מהקהילה, אבל אצלי... אני מתקשה לחשוב עליי עושה סצנה שקשורה במגע הומוסקסואלי".

 

מה הלאה? יש הפתעות בדרך?

אני לא יכול לומר יותר מידי מעבר למה שכבר נאמר. בספטמבר אני אצטלם לתפקיד אורח לסרט ישראלי בבימויו של ערן קלירין. מקווה שיהיו הפתעות טובות, גם עבורי.

 

 

$(function(){setImageBanner('977c5e0e-8ac5-4927-a494-f016a02470a1','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,20405,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה