ממזרח למערב עם טילדה רג'ואן.


להאזנה לתוכן:

ירים ישראליים, שירי סן-רמו, שנסונים, שירים בנוסח יווני, שירי לדינו ועוד



 

ממזרח למערב עם טילדה רג'ואן.

שירים ישראליים, שירי סן-רמו, שנסונים, שירים בנוסח יווני, שירי לדינו ועוד

 

 

הזמרת והשחקנית בעלת הקול הייחודי,טילדה רג'ואן, חוזרת במופע מוזיקלי חדש  וחוצה את מדינות הים התיכון עם להיטים שכבשו את העולם. טילדה, המתגאה במנעד של חמש אוקטבות ושרה בשש שפות, מספרת במהלך המופ על שיתופי פעולה אישיים ומיוחדים עם זמרות וזמרים ידועי שם,כמו דלידה, שרל אזנבור, אנריקו מסיאס, ננה מוסקורי, ג'ילברט בקו, סרג' לאמה ואחרים. לטילדה רג'ואן פעילות של זמרת בינלאומית: הופעות באולמות פאר בפריז, ניו יורק, השתתפות בתוכניות טלוויזיה יוקרתיות, הופעות בסרטי קלנוע, הופעות עם גדולי המוסיקה בעולם, הוצאה של כ – 50 CD'S בשפות שונות (דוברת 6 שפות), בעיקר בשפה האנגלית .

את הקריירה המוסיקלית שלה החלה בצרפת עם המלחין פרנסיס ליי, אלבומה הראשון שהוציאה עמו מכר אלפי עותקים והיה הצלחה רבה. מיד התבקשה להקליט את פס הקול למספר סרטים נודעים כמו: סרט הילדים של פרנסיס ליי "פגשתי את סנטה קלאוס", ובעזרתו הוציאה תקליט שנמכר ב 100.000 עותקים תוך 4 שבועות ראשונים.

טילדה בצעה את שיר הנושא של הסרט "כלוב העליזים" בבימוי ג'ורג' לוטנר, את שירה של טילדה חיבר המלחין אניו מוריקונה, טילדה שרה את "אהבה אסורה", שיר הנושא של הסרט "הספר מסיביריה", בבימוי ניקיטה מיכאלקוב, בהופעת הבכורה של הסרט שנערכה בקרמלין בהשתתפות מאות מוזמניםו מכל העולם, שרה טילדה את שירה מתוך הסרט בליווי תזמורת של 120 נגנים.

"ממזרח למערב":שירה-טילדה רג'ואן,מרים רזניק וולף - פסנתר וניהול מוסיקלי ,ארנון פרידמן - קלידים, אקורדיון וקולות ,עידו מימון - תופים וכלי הקשה ,נריטן טופציו - קונטרבס – צלו.

מוצ"ש,11 בפברואר 2012 בשעה 21:00,בית "יד לבנים",רח' דרך ארץ 3,אשדוד.

 

 

    

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה