"לשיר ולהרגיש בין המים לשמיים עם שירלי"


להאזנה לתוכן:

דני רובס, רוי יאנג ו"הקומיטמנטס הישראלים"
מופע מוסיקאלי משובח בהשתתפות הזמר דני רובס, רוי יאנג ולהקתו והזמר אייל פרץ בליווי הגרוב בנד "הקומיטמנטס הישראלים" (משירי ריי צ'רלס וג'ו קוקר).

 

דני רובס והגיטרה שלו במבחר משיריו המוכרים והאהובים בביצועים מיוחדים לקלאסיקות ישראליות, ובסיפורים הקטנים המצחיקים והמרגשים מאחורי השירים, בתיבול ביטלס והפתעות נוספות - ובעיקר בקשר חם מלא הומור ובלתי אמצעי עם הקהל.רוי יאנג, זמר סול, אר. אנד בי, וגאז, נולד בג'מייקה וגדל בלונדון. ישראלים רבים אוהבי סול, ג'אז ובלוז זוכרים את קולו המדהים והחודר לעצמות המזכיר את גדולי המוסיקה כגון: גיימס בראון, ריי צ'ארלס, טדי פנדרגראס וסאן קוק.רוי יאנג כבש בשנות השבעים את חיי הלילה של ישראל שהתמקדו במועדונים האגדיים של רמלה ותל אביב. הוא נחשב לאחד הכישרונות הנדירים גם בעולם ועד היום הוא זמר מבוקש ברחבי הגלובוס. קהל מעריציו הקבוע נמצא בארצות הברית, איטליה, רוסיה ומערב אירופה. הופעה של רוי יאנג ולהקתו, הנה חוויה נדירה, מדהימה וקשה לשכוח את גוון קולו החם והמיוחד. להקתו מורכבת מנגנים מהשורה הראשונה. מחווה לאגדות הנשמה ומיטב מוסיקת הנשמה והבלוז של שנות ה-60, 70,אייל והגרוב בנד הינו פרויקט,שהתחיל לפני כשבע שנים על ידי,אייל פרץ,בן 41, שרואה בחיבורו למוסיקת הסול,גוספל,בלוז ובכלל למוסיקה השחורה מעיין חיבור קרמטיהלהקה מבצעת בהופעותיה מחוות ל:ריי צארלס ג'יימס בראון,אריתה פרנקלין,ווילסון פיקט,אוטיס רדינג ועוד.

"לשיר ולהרגיש בין המים לשמיים עם שירלי"- יום שלישי 4.10.11 בשעה 20.00 בית "יד לבנים" רח' דרך ארץ 3, אשדוד.טלפון 08-8545833

 

 

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה