הלך לעולמו עידן רפאל שירחן (14) מאשדוד


להאזנה לתוכן:

עידן רפאל שירחן, תושב העיר, שנלחם במחלה קשה במשך שנים רבות, מאז ילדותו, הלך לעולמו והוא רק בן 14. בפוסט קורע לב בישר אביו שמעון לפנות בוקר על פטירת בנו.

מהפייסבוק

העיר אשדוד הרכינה ראשה, עם היוודע על פטירתו של עידן רפאל שירחן (14), תושב העיר, אשר נלחם במחלה קשה במשך שנים מאז היותו ילד.

מחלתו של עידן רפאל שירחן ז"ל, אובחנה כבר בהיותו בן 8. הגידול "התביית" על עמוד השדרה  שלו. הוריו, שמעון וסיגל, עשו הכל למען החלמת בנם, השלישי מתוך ארבעת ילדיהם. הם עשו הכל על מנת לקבל אישור לכל טיפול שידעו שיכול  לעזור לעידן, ואף שהו עימו לתקופה של כמה חודשים בחו"ל, על מנת להעניק לו טיפול מציל חיים.

בחודש אפריל האחרון חגג עידן יום הולדת 14, סיגל אמו כתבה לו ברכה בפייסבוק: "לעידן רפאל הנסיך של אמא לפני 14 שנה בחג פסח עשית אותי אמא הכי מאושרת. אז ביום המיוחד הזה יום הולדת שלך רוצה לאחל לך בריאות בריאות בריאות בריאות אושר הצלחה שתוכל ללכת בדרכים הטובות שתחזור לחיי שיגרה במהרה אמן אמן .

שתמיד תחייך ותהיה לך שמחה בלב תמשיך להיות כמו שאתה עם לב אחד ענק ועם הרבה אהבה בלב תמיד עוזר תמיד מעודד תמיד מחמיא לאמא על הכל תמיד מחייך תמיד שובב אפילו שקשה .תמשיך לעשות לנו קונוסים כמו שרק אתה יודע. מאחלת לך את כל הטוב שבעולם. אני אמא הכי הכי גאה והכי מאושרת בבן הגיבור שלי שנלחם תמיד כמו אריה אוהבת אותך הכי הכי הכי בעולם עד אין סוף חיים שלי חיבוקים ונשיקותתתת. יום הולדת שמח לב של אמא."

ספדה לו הדודה שרית: "עידנוש שלנו, ככה קראנו לך.. עידן רפאל, כשמך כן אתה מלאך היית ומלאך תישאר. ילד צנוע, עניו, בעל מידות טובות, חכם, אכפתי, מתעניין, תמיד מסתכל על החצי הכוס המלאה, חיובי, אדיב, חייכן, לא מתלונן, תמיד כששאלנו איך אתה מרגיש אמרת שבסדר למרות שסבלת.

אוי עידנוש שלנו, הלב נקרע, קשה להכיל את הכאב. איך בדקות האחרונות הספקת לומר את שמות המלאכים ואתה התווספת אליהם. אנחנו מודים לך על כל רגע שנתת לנו לחלוק איתך. הזכות שלנו הייתה ללוות אותך בוינה, אנחנו מודים לך על כך. מצטערת שלא הספקת לעשות אצלי את המפגש שכה רצית. מצטערת שהלכת ככה. מצטערת שסבלת. אתה ילד, באת לכאן ללמד את כולנו, כמה שאתה טהור."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה