אדם שנכנס ערום לנחל לכיש נסחף במים וחולץ על ידי צוותי ההצלה (וידאו)


להאזנה לתוכן:

כוננים של איחוד הצלה דרום ואנשי מד"א לכיש הוזעקו לנחל לכיש בעקבות דיווח על אדם שנכנס ערום למים. כוננים שהגיעו למקום הצליחו לתפוס את האיש בטרם נסחף, אך הוא נמלט מהם ערום כביום היוולדו וניסה לחזור למים. במקום התבצע מרדף אחריו, הוא נתפס ע"י והובל באמבולנס לבית החולים במצב בינוני.

מתנדב איחוד הצלה דרום וכונן מד"א לכיש, ברוך פרידמן, הבחין בשעות הצהרים בניידת משטרה שנעצרה באמצע הכביש בשדרות בני ברית. כשבדק במה מדובר, התברר לו מהשוטרים כי אדם נכנס ערום לנחל והחל להיסחף. פרידמן מיד הזעיק למקום כוננים ומתתנדבים נוספים, ונכנס למים על מנת להציל את האיש.

מתנדב איחוד הצלה דרום, אברהם פורגס, הגיע למקום וביחד עם פרידמן הצליחו למשות את הצעיר הערום מהמים, אך הוא הצליח לחמוק מהם ולהימלט. השניים החלו לרדוף אחרי האיש, כשבמקביל הם מכוונים מתנדבים נוספים של איחוד הצלה ומד"א לכיש אל כיוון האיש. בשלב מסוים שקע ברוך פרידמן עד ברכיו בבוץ באזור ולא יכול היה לחלץ עצמו. פורגס המשיך במרדף אחרי האיש הערום, מכוון אותו אל מתנדב נוסף, שניר אלמליח ואל איש זק"א אבי דרעי, שהפתיעו את הנמלט מבין השיחים ולכדו אותו.

דובר מד"א לכיש, יניב אסולין, מסר כי האיש, בשנות ה-30 לחייו, פונה במצב בינוני לבית החולים קפלן כשהוא סובל מהיפותרמיה.

בסיום האירוע חזרו המתנדבים לחלץ את חברם, ששקע בבוץ והוא זה שהזעיק אותם לחילוץ האיש מהמים. כאן המקום לפרגן למתנדבי איחוד הצלה דרום ולמד"א לכיש שטפלו בחילוץ בזכות עבודת צוות מדהימה, שקעו בבוץ הטובעני תוך סיכון עצמם ורק בזכות כך - הצילו את חייו של האיש.

קרדיט צילום: דיווחים לכיש


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה