נחל לכיש בשיא עוצמתו רכב נסחף נקשר לעץ - צפו בתיעוד (וידאו)


להאזנה לתוכן:

יותר מ-100 מ"מ גשם ירדו באשדוד במערכת החורפית הנוכחית. הגשמים, שיורדים כמעט ללא הפסקה באזורינו, הביאו לספיקת מים מדהימה בנחל לכיש. צפו בוידאו של נחל לכיש זורם בעצמה ושל גולשי גלים עם מצנחים בחוף הים באשדוד.
מזג האוויר הסוער עשוי עוד להתגבר ולהמשך עד יום חמישי.

כמויות אדירות של מי גשמים יורדים מאז יום שבת באשדוד. לפי מדידה נכון ליום שני בשעות אחר הצהרים, באשדוד ירדו כ- 70 מ"מ גשם ומאז הגשם לא מפסיק לרדת. עד חצות כבר עברנו את ה-100 מ"מ גשם למערכת.

בנחל לכיש נרשמה היום ספיקת מים כפי שלא נראתה כבר זמן רב מאוד. עוצמות הגשם ממשיכות להיות גבוהות ומצליחות מידי פעם לגרום לעומס על מערכות הניקוז, אך אנשי מנהל התפעול בעיריית אשדוד מגיבים לכל אירוע במהירות רבה ומסירים כל מפגע. מאז מוצאי השבת אנשי המינהל נמצאים בכוננות ספיגה, והם כבר נתנו מענה לעשרות תושבים. בעניין זה מציין ראש מינהל התפעול, שלמה רוטנברג, כי צוותים של המינהל עוברים בין נקזים בעיר הן ביום והן בלילה, בעיקר באזורים הבעייתים, ומנקים אותם כדי למנוע סתימות. 

למרות הרוחות העזות, הגלים והגשם, היו כמה גולשי מצנחי רוח שהגיעו לחוף אשדוד. ככה הם נקלטו בעדשת המצלמה של תושב העיר, שהתאמץ לא לעוף עם הרוח שעה שצילם אותם. 

צפו בתמונות והוידאו: נחל לכיש במלוא עוצמתו 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה