ברק את נתניהו מונעים מצה"ל להגיב ביד קשה, אומרים בכירים בצבא


להאזנה לתוכן:

תושבי אשדוד מתוסכלים מרפיסות התגובה של צה"ל בעקבות ירי הטילים על אשדוד. ממקורות פלסטיניים נמסר שצה"ל הפציץ שטח חקלאי, כלומר הגיב בכאילו... האם יש משהו שאנחנו לא יודעים או שפשוט הפסיקו לספור את תושבי אשדוד? אשדוד מבקשת הסבר!
החלטת ראש העיר לבטל היום, למרות המלצת פיקוד העורף לקיימן, מקבלת עכשיו משנה תוקף!!!

שני טילי גראד נורו לעבר אשדוד. ברחבי העיר הופעלה האזעקה ומיד לאחר מכן ניתן היה לשמוע את יציאות כיפת ברזל. ככול הנראה מדובר בירוט מוצלח של כיפת הברזל מעל אשדוד, כאשר רסיסים נפלו באזור. טיל שני התפוצץ בשטח פתוח.

כשעה לפני הירי החליט ראש העיר על השבתת הלימודים באשדוד, זאת על אף שהשקט נשמר בעיר ביומיים האחרונים. "המצב הבלתי ברור והירי הבלתי פוסק לכיוון ערי הדרום האחרות, מדיר שינה מעיניו של ראש העיר והוא קיבל החלטה שלא לסכן את התלמידים", אמר מקורב לראש העיר.

ברק ונתניהו בולמים את צה"ל
ראש הממשלה ושר הביטחון מונעים מצ"הל להגיב בעוצמה, כך אומרים גורמי בטחון ומוסיפים שגם השב"כ בעמדה של צה"ל להחריף את התגובה לירי הטילים.

אולם למרות הירי היום על באר שבע,נתיבות ושער הנגב, תותחי צה"ל נדמו.
אולי עכשיו, לאחר הירי על אשדוד, ברק את נתניהו יאשרו לצה"ל להגיב בעוצמה.
נראה שההבלגה נתפסת בעיניי הפלסטינאיים כחולשה. המיצרים לחצו על שר הביטחון להבליג אבל עכשיו נראה שמישהו פשוט הגזים. אין מדינה ריבונית בעולם שהייתה מבליגה על הפצצות בשטחיה. תושבי אשדוד מבקשים תגובה
שתשדר למהיגות בעזה - "בעל הבית השתגע"
אשדוד נט ימשיך בגל הפתוח שנמשך כבר שבוע מההסלמה. 

צפו בביבי נתניהו מבטיח לפני הבחירות ביטחון לתושבי הדרום:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה