אזעקה באשדוד - כיפת ברזל נכנסה לפעולה - משגר נוסף הוצב באשדוד


להאזנה לתוכן:

פרסום ראשון: משגר נוסף של כיפת ברזל הוצבה באזור. לפני דקות שוב אזעקה הופעלה באשדוד.מדיווח ראשוני עולה שמדובר ביירוט מוצלח נוסף של כיפת הברזל.שני גראדים יורטו במטח הטילים הנוכחי. בהסלמה הנוכחית יירטה כיפת ברזל כ- 12 טילי גראד שהיו אמורים להתפוצץ במרכז העיר אשדוד

אזעקה נוספת הופעלה באשדוד,  מדיווח ראשוני עולה שכיפת ברזל ביצעה יירוט מוצלח של הגראד. מוקדם יותר הערב בוצעו יירוטים של טילי גראד שנורו לעיר.

בשעות הצהרים הוצב באזורינו משגר נוסף של כיפת ברזל. ראש הממשלה הורה להחיש את קצב הבאת סוללות הברזל, והצבת הסוללה הרביעית היא במסגרת הוראה זו של נתניהו.

זמן קצר לפני ירי טילי הגראד הערב, החליט ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שמחר לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך בעיר. 
 

היירוטים בוצעו מעל שמי אשדוד וחלקי היירוט נפלו בשכונה בצפון העיר וכן בפארק עירוני. לא היו נפגעים. כאן המקום להדגיש את הנחיות פיקוד העורף שיש להיכנס למרחב מוגן, למרות היכולות של כיפת הברזל, שכן חלקים של היירוט יכולים ליפול בעיר. 

הרמטכ"ל, בני גנץ, קיים דיון עם סגן הרמטכ"ל, מפקד פיקוד הדרום, ראש להק אוויר בחיל האוויר, ראש אגף המבצעים, ראש אגף התכנון, ראש מטה פיקוד העורף ודובר צה"ל. שם הוחלט על תגובה קשה לכל ירי.

בצה"ל מרוצים מאוד ממערכת "כיפת הברזל", שמוכיחה את עצמה שוב ושוב ונותנת הגנה לתושבי אשדוד ובאר שבע. היא כבר ירטה 12 טילים שנורו אל אשדוד ואמורים היו להתפוצץ למרכז העיר.

מניין ההרוגים בעזה עלה ל-15.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה