הרב הראשי לאשדוד נפצע קל בתאונת פגע וברח (תמונות בלעדיות מהתאונה)


להאזנה לתוכן:

הרב יוסף שיינין, שנסע ברכבו ברובע ט', נפגע מנהג רכב שהתפרץ לכביש. הנהג הפוגע נמלט מהמקום ונעצר בביתו. ככול הנראה היה תחת השפעת אלכוהול

תאונת פגע וברח באשדוד: הרב הראשי של אשדוד, הרב יוסף שיינין, נפגע בתאונה, כאשר רכב התפרץ לכביש ופגע בו. נהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום. עובר אורח הספיק לרשום את מספרו של הרכב הפוגע.                                           
שוטרי התנועה איתרו את בעל הרכב במסוף המשטרתי. כשהגיעו לביתו הם מצאו את הרכב מחוץ לבית. הנהג החשוד בפגיעה פתח לשוטרים את הדלת וטען שאין לו בכלל רכב. חיפוש שערכו עליו השוטרים הם מצאו את מפתחות הרכב, שגם פתחו את הרכב הפוגע.                                         

החשוד טען בפני השוטרים שהוא אינו יודע כיצד הגיעו מפתחות הרכב האלו אליו. על פי עדי ראיה, החשוד ככול הנראה היה בגילופין כאשר נעצר.  
                                
הרב שיינין נפצע קל באירוע. הוא טופל במקום ע"י כונני איחוד הצלה דרום, שרק לאחרונה כיבד אותם בנוכחותו באירוע הרמת כוסית. הוא התפנה עצמאית למרכז "ביקור רופא" . 
 
זמן קצר לפני התאונה בה היה מעורב הרב הראשי, נפגעה נערה בת 12 מרכב בשדרות בני ברית, סמוך לתחנת המשטרה. היא נפגעה על מעבר חציה ונפצעה באורח קל- בינוני. כונני איחוד הצלה דרום העניקו לה טיפול ראשוני בשטח, והיא פונתה להמשך טיפול בבית החולים.
 
במשטרה בודקים אם הנערה התפרצה לכביש באור אדום.                                                        
הרב שיינין באירוע הרמת הכוסית של איחוד הצלה דרום:


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה