ראש העיר זימן את מנהלי מילגם לקבל הבהרות (וידאו מישיבת המועצה)


להאזנה לתוכן:

בעקבות סדרת הכתבות בעיתון המגזין, בהם חשפנו את שיטות הגביה הפסולות וההתעללות שעוברים בעלי חוב, החליט ראש העיר לזמן דיון דחוף בלשכתו עם מנהלי מילגם. "המקרים הקשים שנחשפו בתקשורת, הגיעו גם לאוזניים", אמר ראש העיר במליאת מועצת העיר. "המגזין אשדוד" ואתר האינטרנט אשדודנט מברך את ראש העיר על החלטתו להיכנס לעובי הקורה בנושא רגיש זה. נמשיך לעקוב

זעקות החמס של תושבי העיר נגד שיטות הגביה והפחד שהפעילה נגדם חברת 'מילגם', חברת הגביה של עיריית אשדוד, לא נפלו על אוזניים ערלות. ראש העיר, שקרא כמו כולם את המקרים הקשים אותם חשפנו מעל דפי העיתון והאינטרנט, החליט לזמן את מנהלי מילגם ללשכתו, וביחד עם מנכ"ל העירייה לדרוש הבהרות למקרים הקשים שחשפנו.

"הגיע לאוזני אודות מקרים בנסיבות מאוד מאוד קשות, מדובר באנשים במצוקה, אנשים חולים. דווקא התקשורת הביאה לידיעתי מספר מקרים כאלה. אי אפשר להתעלם מהמקרים, זימנתי אצלי דיון עם מנהלי מילגם, מנכ"ל העירייה והיועץ המשפטי כדי ללבן את הסוגיה הזאת עד תום, כדי שמקרים כאלו לא ישנו. נדרוש מהחברה שתעשה עבודתה באנושיות, המקרים ששמעתי, גם אני הצטמררתי מהם. אנחנו נקרא לסדר את החברה", כך אמר ראש העיר במליאת מועצת העיר, בדיון על חברת מילגם.

במהלך הצגת הנושא ע"י חברת מועצת העיר, הלן גלבר, התפרץ נגדה אחד העיתונאים שנכחו באולם המליאה וביקש שתספר על שיטות הגביה שלה בפרויקט השאלת הספרים העירוני.





אנו נמשיך לעקוב אחרי התנהלות החברה מול חייבים ובמידה שימשיכו לפגוע ולרמוס את זכויותינו הבסיסיות כבני אדם, תזכרו שאנו פה למענכם. אם נצטרך נצא למאבק חסר פשרות.

לפניות: [email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה