פרסום ראשון: דוחות חניה שניתנו מחודש יולי- יבוטלו!


להאזנה לתוכן:

הועדה להסדרת נושא החניה באשדוד קיבלה את המלצת ראש עיריית אשדוד על פיה מחלקת הפיקוח תסרוק את כל דוחות החנייה שניתנו מ – 1.1.09 לגבי חוקיותם ודוחות אשר קיימים בהם ספק, יוגשו ליועמ"ש של העירייה, לערעור באופן מרוכז בשם כל מקבלי הדוחות בעיר, זאת בנוסף לביטול כל דוחות החניה החל מחודש יולי

ועדת הבדיקה לנושא הפיקוח על החניה, שמונתה על ידי ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ושבראשה עומד סגן ראש העיר, לאון בן לולו, סיימה את עבודתה לאחר שבחנה את כל התמרורים וסימוני הכביש בכל הרובעים בעיר. הועדה בדקה ומצאה, כי הוצבו במהלך השנים תמרורים רבים בעיר אשר קיים ספק לגבי חוקיותם. כמו כן,  נמצאו  סימונים רבים ברחבי העיר אשר גם לגביהם נמצא ספק בנוגע לחוקיותם. על כן המליצה הועדה לפעול בהתאם להמלצת ראש העיר ומדיניותו, שמחלקת הפיקוח תסרוק את כל הדוחות שניתנו מיום 1.1.2009 ותאתר את הדוחות אשר קיים ספק לגבי חוקיותם, עקב הצבת תמרורים וסימונים בעיתיים מתקופה קודמת.

מחלקת הפיקוח הונחתה להגיש בשם כל מקבלי הדחות, שלגביהם יש ספק, ערעור מרוכז ליועץ המשפטי של העירייה, לשם השבת הכספים שניגבו מהתושבים שלא בצדק. כמו כן, ראש העיר הורה כי כל דוחות החנייה אשר ניתנו מיום 30.6.09 לאחר השעה 19:00 - יבוטלו.

גבי עזור, יו"ר ועד רובע א', צעק במשך חודשים רבים את מה שקבעה הועדה. עזור נלחם תקופה ארוכה נגד הדוחות שקיבלו תושבי רובע א'. הוא טען לאורך כל הדרך שהדבר נעשה שלא כחוק. עם קביעת הועדה, שתמרורים רבים וסימונים רבים אינם חוקיים כבר משנים עברו, יכולים תושבי רובע א' להיות גאים שהאיש קם וצעק בשמם, כפי שמתבקש מתוקף תפקידו כיו"ר ועד רובע.

ראש העיר, ד"ר לסרי: "אני מודה לסגן ראש העיר מר לאון בן לולו, וחברי הוועדה על עבודתם המהירה,לתיקון העוול שנגרם לתושבים כתוצאה ממדיניות החניה המוטעית מתקופה קודמת".

ההחלטה הינה חלק משורה של החלטות שקיבלה הוועדה לאחר בדיקה מעמיקה ומקיפה. כל ההחלטות כולל ההחלטה הנוכחית יבואו לאישור מועצת העיר ויוצגו בפני התושבים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה