נשרפה חוות הסוסים "צלילי האושר" (וידאו מהשריפה)


להאזנה לתוכן:

שריפה פרצה הלילה בחוות הסוסים "צלילי האושר". נסיבות פרוץ השריפה אינה ידועות לפי שעה. באירוע לא היו נפגעים מצד בני האדם והחיות. נזק כבד מאוד נגרם למקום.

 

בסביבות השעה 1:15 בלילה פרצה שריפה בחוות הסוסים "צלילי האושר", שנמצאת בסמוך לפארק האתגרים בלכיש. 4 צוותי כיבוי בפיקודו של רשף משנה ציון אזולאי ובסיוע מנוף הגיעו למקום והחלו מיד בפעולות כיבוי השריפה. 


עוצמת האש במקום הייתה גדולה מאוד והעשן היתמר ונראה מרחוק. כלבים וסוס אחד שהיו כלואים באזור השריפה, חולצו ע"י כוחות הכיבוי בסיוע נערים מהמקום.


השמוע על שריפת חוות הסוסים התפשטה ובמהרה החלו להגיע נערים ותושבי העיר, חלקם רכובים על אופניים, כדי לחזות בחווה השרופה. לפי שעה לא ידועה סיבת הדליקה.

 

שמה של חוות הסוסים עלה לאחרונה עם פרסום דוח מבקר העירייה לשנת 2007, אז נחשף שעיריית אשדוד נתנה מיליון וחצי ש"ח לצורך הקמת החווה עבור אדם פרטי. 

 

אך לא רק בכותרות שליליות עלה שמה של החווה לכותרות. בזמן המלחמה בדרום, כאשר נפלו באשדוד טילים, שימש המקום כבית אריזה לחבילות שי לחיילים שנמצאים בקרב. סיפור נוסף שעלה בעיתון המגזין אשדוד היה אודות אישה חד הורית שבעל החווה מצא אותה ישנה בשיחים בפארק לכיש. הוא אסף אותה לביתו, האכיל אותה ואת בנה וסייע לה עד להתערבות עיתון המגזין, שהצליח לבטל חלק מהחובות שלה.

 

תמונות ווידאו צולמו ע"י: עופר אשטוקר 

 [gallery]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה