הציע לה נישואין על מנוף גבהים של כיבוי האש (תמונות)


להאזנה לתוכן:

צעיר שרצה להפתיע את אהובתו בהצעת נישואין, בחר לעשות זאת על מנוף גבהים של כיבוי האש. דבר אחד הוא לא לקח בחשבון - לאישתו לעתיד יש פחד גבהים מטורף. אז איך זה נגמר?

בערב שבת הגיע לתחנה כיבוי האש באשדוד זוג (ביוזמת הגבר כמובן) בסיפור כיסוי הזוי לבחורה "שבתחנת הכיבוי באשדוד יש מנוף חדש שרק הגיע והוא מרתק וצריך וכדאי לך לראות אותו"

הכוונה הייתה: להביא את הבחורה לתחנה לעלות במנוף גבהים גבוה כמה שניתן ושם למעלה תחת הסיסמא "השמיים הם לא הגבול עבורנו" התכוון הבחור להציע נישואין לחברה שלו.

על מלאכת התיאום היה אחראי חבר של הזוג שהוא מתנדב בתחנת הכיבוי שנים רבות. האישורים ניתנו, הטבעת הוכנה מבעוד מועד ועל פי כל כללי הטקס. רק בעיה אחת לא נלקחה בחשבון כלל ע"י איש מהמתכננים............. לכלה יש פחד גבהים מטורף.

היא אמנם הגיעה עם בן זוגה לתחנת הכיבוי, אך לא שיתפה פעולה לחלוטין וסירבה להתקרב למנוף. שנייה ליפני שכל התוכנית יורדת לטמיון הוחלט לנסות בדרך אחרת.

הח"מ ניגש לבחורה וניסה לדבר על ליבה תוך הבטחה שהמנוף לא עולה לגובה ללא אישורה אלא נשאר בגובה הקרקע ומאוד חשוב לחבר שלה להראות לה משהו. היא כמובן חשבה שכולם השתגעו ואמרה אין סוף פעמים ש"המנוף ממש לא מעניין אותה"

לאחר ההבטחה שבמנוף יישאר בגובה הקרקע היא הסכימה לבוא אליו וכאשר הזוג מצא את עצמו לבד על סל המנוף, הבחור קרע ברך והציע את הצעתו שכמובן נענתה בחיוב תוך שהבחורה ממש לא מבינה את המתרחש סביבה, המומה ומבוהלת.

הכבאים בירכו ומחאו כף והזמינו את הזוג עם הצאצאים שיבואו בהמשך לביקור משותף בתחנת הכיבוי כולל כל האטרקציות שהיא יודעת להעניק (ילדים אוהבים כיבוי אש).


מצורפות תמונות. צולמו ע"י להב משה עמר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה