המופע "הכבש השישה עשר" במשכן עשה חשק לילדה בת 10 לחזור לגן


להאזנה לתוכן:

אתמול (חמישי), נהרו מאות ילדים בליווי הורים, סבים וסבתות אל המשכן לאמנויות הבמה באשדוד כדי ליהנות מהמופע "הכבש השישה עשר", ע"פ שיריו וסיפוריו של יהונתן גפן שהפך להיות קלאסיקה ו"מצע גידול" לילדים. המופע, מתאר את סיפורה של חבורת ילדים המגיעים לגן שלהם כשהוא סגור בכדי לחפש את חברם דניאל שנעלם, זהו מסע התבגרות שבו הילדים מגלים את ערכם המופלא של חברות וקבלת האחר המשלב את מיטב השירים בתוכו עם המון ריקודים ואנרגיות טובות.

לי אישית, אין ילדים עדיין, אבל החלטתי לבקש מחברה לקחת איתי את הבת שלה והיא יותר משמחה. הגעתי למשכן לאמנויות הבמה באשדוד למופע "הכבש השישה עשר" עם מימי: ילדה מקסימה בת עשר, שנהנתה מהמופע וישבה ברובו בשקט יחסי, הסתכלה מרותקת על המתרחש על הבמה, צחקקה באותנטיות רק כשקרה משהו ממש מצחיק לטעמה ולא בכל פעם שכל הקהל צחק וסיכמה את המופע במילים: "היה ממש יפה, עשה לי חשק לחזור לגן".

תמיד אומרים שילדים הם עם כנה ואם רוצים לקבל ביקורת טובה וכנה הם הכתובת. מי מאיתנו לא היה רוצה לקום בבוקר על מנת לשחק, לשיר ולרקוד במהלך רוב היום? לאכול וללכת לישון צהריים? מניחה שכולנו היינו רוצים לחזור לגן.



לי, באופן אישי ה"חזרה לגן" העלתה תהיות לגבי הדור הצעיר. האם הם באמת נפגשים עדיין עם חברים בגן מתחת לבית, משחקים יחד? או שמא היום, עם העידן הטכנולוגי רוב הילדים נשארים לשחק בבית במחשב או גרוע מזה- בטלפון הנייד?
אולי אין לי באמת מושג מה קורה כי אני לא אמא ורחוקה שנות אור מנטאלית מלהסתכל ספציפית לכיוון גן המשחקים הצמוד לביתי. עדיין, זה מעניין לבדוק.

הפקה חדשה וסוחפת של המחזמר המצליח " הכבש השישה עשר" המגולל את סיפורה של חבורת ילדים המגיעים לגן שלהם כשהוא סגור, לחפש את דניאל, חברם הטוב, שנעלם. זהו מסע התבגרות בו מגלים הילדים את ערכם המופלא של חברות וקבלת האחר.


המחזמר מעניק הזדמנות- לילדים ולהורים ליהנות ולהתרגש מהשירים והלחנים הנפלאים כגון: "גן סגור", "הילדה הכי יפה בגן", "אני אוהב", "לילה טוב", "איך שיר נולד" ורבים אחרים.

שחקנים: גלעד קמחי, גלעד שמואלי, לביא זיטנר, אילנית גרשון, רוני מרחבי, גיא עקיבא, נעה קשפיצקי

 

 

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה