דו"ח שיאני השכר בעיריית אשדוד


להאזנה לתוכן:

כמה מרוויחים בעלי התפקידים הבכירים בעיריית אשדוד? מי עולה לנו כמעט 60 אלף שקלים בחודש ומי מסתפק ב-18 אלף שקלים בלבד? כל הנתונים בכתבה הבאה.

אתמול פרסם הממונה על השכר באוצר את משכורות הבכירים בעיריית אשדוד לשנת 2013, כמו בכל שנה, אנו מביאים לכם את כל הנתונים והמשכורות של העובדים הבכירים בעירייה, קבלו את החמישייה הפותחת:

1. במקום הראשון נמצא מבקר העירייה, שלמה בן עזרא - עלות משכורתו החודשית עומדת על כ-57 אלף שקלים בחודש, אמנם בתלוש המשכורת הוא לא במקום הראשון, משכורת הברוטו של עומדת על 37,795 שקלים לחודש.

2. במקום השני מעט אחרי המקום הראשון נמצא מנכ"ל העירייה, אילן בן עדי. משכורתו דומה מאוד למשכורתו של המבקר הפנימי עלות העסקתו מסתכמת במעט מעל ל-57 אלף שקלים בחודש ומשכורת הברוטו שלו עומדת על 37,612.

3.במקום השלישי נמצא התפקיד שזוכה להכי הרבה ביקורות - הוטרינר העירוני. עלות ההעסקה שלו אמנם מדרגת אותו במקום השלישי- כ-50 אלף שקלים בחודש, אך משכורת הברוטו שלו היא הגבוהה ביותר מכל העובדים הציבוריים בעיריית אשדוד- 39,866 שקלים לחודש!

4. במקום הרביעי נמצא היועץ המשפטי, עלות ההעסקה שלו דומה מאוד לעלות ההעסקה של הוטרינר, כ-50 אלף שקלים בחודש, אך משכורת הברוטו שלו עומדת על 33,809 ש"ח לחודש.

5. במקום החמישי נמצא מהנדס העיר, שלמה נהר, עם משכורת כמעט זהה לזו של היועץ המשפטי, גם עלות ההעסקה שלו עומדת על כ-50 אלף שקלים בחודש והוא סוגר את החמישייה הראשונה בשיאני השכר בעיריית אשדוד.

מיד אחרי החמישייה הראשונה ניתן לראות את מנהל הכספים בעיריית אשדוד, משכורתו עומדת על כ-35 אלף שקלים ברוטו ועלות ההעסקה שלו עומדת על כ-48 אלף שקלים בחודש. 

עלות ההעסקה של מנהלי האגפים נעה בין 24 ל-32 אלף שקלים בחודש (כל אחד) ומי שנמצא בתחתית הרשימה הוא דובר העירייה, עלות ההעסקה שלו עומדת על כ-26 אלף שקלים בחודש כאשר משכורת הברוטו שלו עומדת על כ-18 אלף שקלים.

כפי שניתן לראות בטבלת הנתונים, מלבד הוטרינר העירוני ומנהל אגף מנהל, כל המשכורות עלו בשנה זו, העלייה המשמעותית ביותר נרשמה בתפקיד מנהל אגף עם 6.4% מיד אחריו נרשמה עליה משמעותית במשכורתו של מנהל הכספים עם תוספת של למעלה מ-5% למשכורתו מהשנה שחלפה.

מבדיקה שערכנו עולה כי המשכורות של עובדי עיריית אשדוד סבירות ביחס לעובדי עירייה בערים אחרות בישראל, עובדי עיריית תל אביב מרוויחים בממוצע יותר מעובדי עיריית אשדוד, גם בחיפה ובירושלים השכר גבוה יותר.

בבת ים ובראשון לציון המשכורות דומות למשכורות שמרוויחים עובדי עיריית אשדוד.

צפו בטבלה המלאה המציגה את משכורות הבכירים בעיריית אשדוד:

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה