טרגדיות בכבישי אשדוד: שני הרוגים ופצועה אנוש בתאונות דרכים


להאזנה לתוכן:

שבוע טרגי בכבישי אשדוד, שלוש תאונות דרכים קשות בהם שני הרוגים ופצועה אחת באורח אנוש. יום חמישי שעבר אריע תאונת דרכים קשה מאוד, בה הייתה מעורבת הולכת רגל, צעירה בת 17, בעת חציית פגעה בה מכונית, הנערה נפלה על הכביש ופונתה אל בית החולים תל השומר באמצעות מסוק כשהיא מורדמת ומונשמת. יום ראשון בערב, אדם כבן 70 ניסה לחצות את הכביש ברובע ו', אוטובוס שהיה עמוס בנוסעים פגע בו, לאחר יומיים בהם נאבק על חיו נפטר הקשיש. יום שלישי בשעות הצהרים המוקדמות התקבלה קריאה באיחוד ההצלה דרום, רוכב אופניים בשנות השבעים לחיו נפגע מרכב חולף באזור נמל אשדוד, לאחר פעולות החייאה עקשניות, נאלצו פארמדיקים של מד"א לקבוע את מותו של האיש.

יום חמישי, צעירה בת 17 הובלה אל בית החולים תל השומר במסוק, כאשר היא מורדמת ומנשמת

הצעירה פונתה אל בית החולים תל השומר במסוק. צילום: עופר אשטוקר
ביום חמישי בשבוע שעבר סמוך לשעה חמש בערב, ברחוב ז'בוטינסקי ברובע ב' אירע תאונת דרכים קשה, בה הייתה מעורבת נערה בת 17, הולכת רגל, אשר נפגעה ממכונית בכיכר המוליכה למתחם הסטאר סנטר. הנערה הצעירה נפגעה קשה מאוד בראשה והובלה לבית החולים תל השומר במסוק של מד"א.

הפצועה הצעירה פונתה לבית החולים תל השומר במסוק כשהיא מורדמת ומונשמת. מצבה קשה מאוד. חוקרים של משטרת התנועה באשדוד פתחו בחקירת התאונה הקשה.

 

 

 

 

יום ראשון , פגע אוטובוס באדם בן 70, אחרי יומיים הוא נפטר מפצעיו

תאונת דרכים קשה התרחשה ברחוב דב גור שברובע ו' ביום ראשון האחרון . הולך רגל כבן 70 נפגע מאוטובוס בשעה שחצה את הכביש. כונני איחוד הצלה דרום ואנשי מד"א לכיש, העניקו לפצוע טיפול מידי במקום, לאחר מכן פונה הקשיש לבית החולים תל השומר כשמצבו מוגדר אנוש, עם פגיעת ראש קשה. ביום שלישי בבוקר התבשרנו שהוא נפטר מפצעיו, משטרת אשדוד ממשיכה לחקור את סיבות התאונה.

תאונה קטלנית רובע ו'. צילום: איחוד ההצלה דרום

 

 

 

 

 

 

 

 

יום שלישי, רוכב אופניים נהרג בסמוך לנמל אשדוד

ביום שלישי האחרון בסביבות ה- 13:00 התקבלה קריאה על תאונה קשה בסמוך לנמל אשדוד, בתאונה מעורב רוכב אופניים בשנות ה-70 לחיו. כאשר הגיעו צוותי מד"א ואיחוד ההצלה אל המקום הם החלו מיד בפעולות החייאה, אך בתוך זמן קצר הם נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופניים. דובר בעובד ניקיון בנמל שעשה את דרכו, אל המבנה הבא כשהוא היה רכוב על אופניו. יהי זכרו ברוך.

שוטרי תנועה של משטרת אשדוד הוזעקו למקום, הם עכבו נהג משאית לחקירה, בחקירתו טען נהג המשאית, כי לא חש בפגיעה כלשהי והוא מכחיש כל קשר לתאונה. מעבדת זיהוי פלילי הגיעה אף היא אל מקום התאונה ואספה את הממצאים שבשטח. עד עכשיו לא ברור מי פגע ברוכב האופניים, נהג המשאית או שמא היה זה רכב חולף.

תאונה טרגית בנמל אשדוד.  צילום: צביקה לבל


* את הדברים הביא לידיעה עופר אשטוקר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה