שבחים לשיטור המשולב על תפיסת הנער שחשוד בתקיפת תשע ילדות ברובע ט"ו


להאזנה לתוכן:

השיטור המשולב זכה לשבחים על תפיסתו של הנער שחשוד בתקיפת ילדות קטנות ברובע ט"ו. "הסרתם איום על תושבי הרובע", כתב הקב"ט העירוני למנהל השיטור המשולב- דוד שטרית. גם ראש העיר שיבח את עבודת השיטור המשולב, והעניק אות הוקרה בישיבת מועצת העיר, שהתקיימה אמש (ד')

חודשים ארוכים של איום מתמשך על ילדות קטנות ברובע ט"ו, הגיע אמש לסיומו לאחר תפיסתו של נער בן 16, שחשוד בשורה של תקיפות על רקע מיני. אנשי השיטור המשולב, שבראשו עומד דוד שיטרית, הם אלה שלכדו את הנער, זאת לאחר מידע שהגיע למשטרה על ניסיון תקיפה נוסף. בעקבות לכידתו של הנער, שיגר קב"ט העירייה, אריה איטח, מכתב תודה לשיטרית ופקחיו. במכתבו כותב איטח: "במעשיכם , צוות העובדים והשוטרים תוך התמדה רבה, הסרתם איום על תושבי הרובע. ללא ספק הצטיינותכם מביאה לתודות רבות אותן קיבלתי אמש מהורים רבים ומראש מנהל החינוך. אנא העבר תודתי האישית ותודתם של ראש העיר ומנכ"ל העירייה לכלל העושים במלאכה מפקחים ושוטרים כאחד. אתם יחידה מצטיינת בתחנת אשדוד ולדעתי גם בעיריית אשדוד. שאו ברכה , יישר כוח גדול". אנשי השיטור המשולב אף זכו לקבל מידי ראש העיר אות הוקרה. האות נמסר למנהל השיטור המשולב במהלך ישיבת מועצת העיר, שהתקיימה ביום רביעי השבוע.

פרשת תקיפת הילדות ברובע ט"ו - פחד ההורים מפני פדופיל 

כבר בסוף חודש אוקטובר, אחרי כ-5 תקיפות שאירעו ברובע ט"ו, יצאו ההורים בקול צעקה ודיווחו על פדופיל שתוקף ילדות ברחוב. מאז חודש אוקטובר פעלה המשטרה לאתר את מי שאחראי לאירועים אלה, הפעילה בלשים סמויים ועוד, אך לא הצליחה לאתר או לתפוס את הנער.

בחודש האחרון חלה עליה בתדירות התקיפות, וארבע ילדות נוספות מבית הספר רבין, שהיו בדרכן לביתן, הותקפו. בכל המקרים הילדות הקטנות האלה לא קפאו מפחד. הן פשוט צעקו בבהלה, התנגדו למעשיו של התוקף והצליחו להבריח אותו. 

אמש, אחרי מידע מודיעיני שהגיע לידי המשטרה ואנשי השיטור המשולב, נתפס הנער החשוד בתקיפה, ככול הנראה על חם. כבר בחקירתו במשטרה הודה הנער בארבעה מקרי תקיפה שאירעו בתקופה האחרונה. אחרי שבילה לילה במעצר, הודה הנער בעוד מקרים של תקיפת ילדות. 

במשטרה מציינים כי "מפקד התחנה סנ"צ נועם שקל מינה צוות חקירה מיוחד בפיקודו של רפ"ק ארקדי אלקנייד , חקירת המשטרה וניתוח האירוע העלה דפוסי פעולה זהים בין האירועים ומכאן שמדובר באדם אחד הפועל עצמאית ולבד".

אתמול התקבל דיווח למוקד המשטרה על אדם שככול הנראה הינו החשוד אותו המשטרה מחפשת. שוטרים שפעלו במקום מיהרו ועצרו את החשוד, נער בן 16, שהודה בחקירתו בשישה מקרים בהם תקף ילדות. "מחקירתו עולה כי פעל בדחף בלתי נשלט. בשני מקרים מהשישה בהם הודה הנער, הוא אף עשה מעשים מגונים. חמישה חודשים ניסתה המשטרה ללכוד את החשוד בתקיפת הקטינות, שהמשיך לתקוף, למרות החיפושים אחריו.

מפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ"מ יורם סופר, ציין כי "אירועים מסוג זה משפיעים מאוד על תחושת הביטחון של הציבור, ומכאן החשיבות בטיפול באירועים בנחישות, במהירות וברגישות המתאימה. משטרה נזהרה שלא לעורר בהלה בקרב הציבור עם זאת נעשו כול הפעולות הדרושות להביא למעצרו של החשוד מהר ככול שניתן".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה