שלמה ארצי הרעיד את אמפי פארק "אשדוד ים" - תמונות


להאזנה לתוכן:

היסטוריה רבותי, היסטוריה - אמפי פארק אשדוד ים נחנך במוצאי השבת בהופעה מחשמלת של האחד והיחיד, שלמה ארצי. והקהל, איזה קהל, האוירה המחשמלת לא ניתנת להעברה במילים, לכן הבאנו לכם גלריית תמונות... כפי שאמר ראש העיר בתחילת הערב, אשדוד על מפת התרבות בארץ

את הערב פתח ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, ולקול תשואות הקהל אמר "אשדוד על מפת התרבות בארץ". ראש העיר, שהקצה את המשאבים להקמת פארק "אשדוד ים", כ- 70 מיליון ש"ח כאשר האמפי פארק הוא רק חלק ממנו, ציין בדבריו שבעוד חודשים ספורים ייחנך הפארק על כל מתקניו, כולל המזרקה המזמרת כמו זו בברצלונה. 

מיד אחרי דבריו של ראש העיר, עלתה להקתו של ארצי, שנתנה את אות הפתיחה לעלייתו של ארצי לבמה. שיר אחרי שיר, מנגינה אחרי מנגינה, שלמה ארצי ריתק את הקהל, שרקד ושר לאורך כל המופע. גם התושבים במרפסות בבתי השכנים היו מאוד מרוצים, כך גם זוגות זוגות שישבו מחוץ לפארק ונהנו רק מהמוזיקה.

שלמה ארצי, כמו שרק הוא יודע לעשות, סיפר לקהל בזמרה כי לפני שלושים שנה הגיע להופעה באשדוד ורק מעטים הכירו אותו אז והגיעו להופעה. "איפה הייתם אז", שאל ארצי את הקהל שהריע והריע ללא הפסקה.

שעת סיום ההופעה הרשמית הייתה אמורה להיות 23:00, אך ארצי המשיך והמשיך... הוא התאהב בקהל המקומי שהרעיף עליו עוד ועוד אהבה... 

צילומים: עופר אשטוקר ואביאל כהן 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה