נפצע קשה מפרגולה שעפה ברוח (תמונות ווידאו)


להאזנה לתוכן:

בן 35 נפצע באורח קשה לאחר שפרגולה שנפלה מקומה שביעית, נפלה לרחוב. האיש ניסה להזיז אותה מהכביש, אך לרוע המזל, רוח חזקה העיפה את הפרגולה על פניו. הוא נפצע כאמור באורח קשה ופונה כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים תל השומר.

אחד השכנים סיפר שדיירי הבית התלוננו במוקד העירוני לפני האירוע על הפרגולה בכביש. בעלת הדירה ממנה עפה הפרגולה, ירדה לראות שאיש לא נפגע באירוע. אחד השכנים שסייע לה בפינוי הפרגולה מהרחוב, הוא שנפגע באירוע, עוד בטרם הגיעו אנשי המוקד העירוני.

צוות כיבוי אש שהוזעק למקום סייע בפינוי הפרגולה. בעירייה מציינים שמנהל המוקד העירוני הגיע למקום, כדי לבדוק את הקריאה שהתקבלה, אך ראה את אנשי כיבוי אש מפנים את הפרגולה.

יש לציין שידי אנשי המוקד העירוני והפיקוח העירוני, עמוסות מאוד מיום שישי האחרון. רק בסוף השבוע האחרון, טיפלו אנשי המוקד העירוני ב- 75 מפגעים כתוצאה ממזג האוויר.

בשעות הלילה, לאחר שהחלו גשמים כבדים להציף את העיר, עמלו אנשי מחלקת התפעול, התברואה והמוקד העירוני, בטיפול במוקדים בהם התקבל דיווח על הצפות. שלמה רוטנברג, ראש מינהל התפעול, הסתובב בלילה במוקדים המועדים לפורענות בעיר ופיקח אישית על העבודות בשטח.

[nggallery id=753]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה