"הפרוייקט של עידן רייכל" מתארחים ומארחים באשדוד


להאזנה לתוכן:

אמש, הגיעו "הפרוייקט של עידן רייכל" אל אמפי אשדוד ים במופע מיוחד לחברי "חבר"- היה מרגש, מקפיץ ומיוחד.

 מה עובר לכם בראש כשאתם שומעים "הפרוייקט של עידן רייכל"? 

אני ישר חושבת על ראסטות לשעבר, קיבוץ גלויות, מוזיקה מיוחדת ורומנטית שבעיקר מרגיעה ומרגשת.

אמש, בערב מיוחד של "חבר", הגיעו עידן רייכל וחברי הפרוייקט לאמפי אשדוד ים. ההופעה התחילה עם מיטב הלהיטים, עם נתינת במה שווה לכל אחד מחברי הפרוייקט להביע את עצמם ועידן מנצח על כולם מהפסנתר בצד הבמה.

בהמשך, הבמה הפכה מכחול נוגה לצבעי כתום-אדום והעמידה את כולם על הרגליים עם מוזיקת עולם משחררת ושמחה במיוחד- ונראה שאף אחד לא נשאר לשבת, כולל עידן שהסתובב לו בכל פינות הבמה, הושיט יד למעריצים (בעיקר מעריצות) ואפילו לקח את הפלאפון של אחת הבנות ועשה איתו סלפי שכלל אותו, את כל מי שעל הבמה ואת כל הקהל שרקד הכי קרוב שאפשר.

לאחר שריפת האנרגיות, העלה רייכל לבמה אחד אחד אורחים מיוחדים- קודם את שמעון בוסקילה שהכניס עוד מגוון של אתניות עם השיר "מאמא דיילי". לאחר הביצוע, הכריז על הפתעה נוספת והזמין לבמה את שרית חדד ששרה איתו בדואט מקסים את השיר "מכל האהבות".

שרית חדד ידועה ביכולתה להרים את הקהל וזה באמת קרה עם שירה "חיכיתי לו". לאחר מכן, המשיכו חברי הפרוייקט את המומנטום השמח עם הצלילים המיוחדים, החצורצרות, כלי ההקשה והקולות המגוונים שנתנו קצב מצוין.

עידן רייכל הסתכל על הקהל ואמר "מה נרד ונחזור? בואו פשוט נמשיך" וניגן יחד עם הפרוייקט עוד שני שירים אחרונים לפני שהזמין את אורחיו לבמה, השתחווה בפני הקהל ושלח את כולם לביתם- עייפים ומרוצים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה