"הקול נשאר במשפחה"-האנדלוסית לילדים


להאזנה לתוכן:

קונצרט תיאטרלי מיוחד לפורים בשילוב מסיכות בסגנון קומדיה דל ארטה במסגרת סדרת 'האנדלוסית לילדים' של התזמורת האנדלוסית אשדוד

 

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד מזמינה את הילדים וההורים, הסבים והסבתות, לקונצרט מיוחד ברוח חג פורים וחודש אדר, המגיש שירים ופיוטים סביב "מעגל החיים המשפחתי".

בקונצרט יבוצעו פיוטים ושירים המחבקים אותנו ברגעים החשובים בחיינו והולכים אתנו כבר מאות שנים .

בפעם הראשונה על במה אחת מתכנסים שני סגנונות אמנותיים: המוסיקה האנדלוסית, והקומדיה "דל ארטה"  ויוצרים מופע מוסיקלי צבעוני בשילוב מסיכות ובהגשה  מלאת הומור של  השחקן תומר הלדשטיין. בניצוחה של רעות צימחוני, והפייטן אליה מויאל.

במהלך הקונצרט נפגוש את "משפחת דל ארטה" הצבעונית והמצחיקה בתמונות משפחתיות החושפות את הרגעים הכי מרגשים של חייה: חתונה, לידה, גיוס לצבא, עליה לכיתה א'.... פנטלונה הזקן הכעסן. בתו סמרלדינה הנסיכה השברירית, קפיטנו החייל האמיץ אחיו טרטליה החולני, דוטורה הרופא המצחיק . ארלקינו השובב ובריגלה המשרת הנחמד.

ממש "משפחה שכזו", במופע מוזיקלי אנדלוסי. ייחודי, מצחיק ומפתיע.

טעימה מתוך הקונצרט: (דוטורה- הרופא)

"יש לך ברונטיליכוס דה לה שמאטס, יש לקחת את הטיפות פעמיים ביום, לשתות מרק ולערבב עם מד חום, מיץ תולעים למערכת העיכול, ולסיום לשים על הראש שבלול, ואם רוצים שהמחלה לא תחמיר והמצב יהיה יותר גרוע, יש להקשיב לפיוט ומנגינה לפחות כל השבוע, כי המנגינה מרפאה חולים, את זה כולם יודעים, ולצלילים יש כוחות של קסמים יותר מאשר לאלף רופאים  אז תזמורת נגני נא נגני את הפיוט "רפא צירי" (מתוך הקונצרט התיאטרלי "הקול נשאר במשפחה")

עוד טעימה מהרפרטואר: ישמח חתני (חתונה),"יהי שלום בחילנו (להולדת בן), "אצלנו בכפר טודרא" (עליה לכיתה א') , מחרוזת שירי אמא: עומרי מה ננסק, יידיש מאמא, אמא יקרה

ועוד...

מנצחת: רעות צימחוני. פייטן: אליה מויאל.    

כתיבה ומשחק: תומר הלדשטיין.

יוצרת מסכות: יהודית גרינשפן.                         

עורכת הסדרה למשפחה: איריס חליפה מנהלת מחלקת ילדים ונוער.  

הקונצרט מיועד לגילאי:  5 – 9.

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד /  האנדלוסית לילדים ברוח חג פורים   

30.3.2016, יד לבנים, אשדוד, 17:30

מחיר כרטיס 70 ש"ח (כולל הורה מלווה חינם)

טלפון להזמנות: 1800-693-693

                                                                           

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה