"תכול המטפחת"- שירים שעשו עלייה.


להאזנה לתוכן:

שירים שעלו לארץ מרוסיה מושרים בעברית, רוסית וצרפתית ע"י פיליפ ויוליה סוקולוב: הוא - נדד בעולם ובין מקצעות שונים, עד שעלה לישראל ונתגלה רק בגיל 51-ככישרון גדול בשירת שאנסונים ובלדות,היא-זמרת סופרן יפהפייה שעלתה מבלורוסיה וצעירה ממנו בשני עשורים...יחד הם זוג על הבמה וגם בחיים.

פיליפ ביסמוט עלה לארץ לפני 15 שנים, לאחר שנדד בעולם בין טוניס, דנמרק, אוסטריה וישראל ובין שלל תפקידיו המקצועיים אפשר למנות מנהל שיווק של חברת ג'ילט, מדריך גולף ואיש נדל"ן.

אביו היה נשיא הקהילה היהודית בטוניס וסנאטור בפרלמנט עד למהפכה ופיליפ עצמו ניהל עסקי תיירות לישראלים שביקרו בטוניס כל זאת מבלי שידע מילה בעברית.

בהיותו בן 51, החל לשיר פה במקהלות, אחת מהן של המנצח ומלחין יאיר  קלינגר. "הוא כנראה הרגיש משהו  שאני לא הרגשתי", משחזר פיליפ, "ולקח אותי להקלטה ניסיונית של שיר שיצאמצוין ואז קיבלתי החלטה לשיר באופן מקצועי". 

המורה לפיתוח קול במקהלה שבה נתגלה פיליפ, הייתה יוליה סוקולוב, זמרת אופרה יפהפייה בת 31, ילידת ביילורוסיה שעלתה לארץ שנים אחדות לפניו, ב-1995.יוליה למדה מוסיקה בארץ הולדתה, מילדות ושרה במקהלות מגיל 11.

לאחר שעלתה לארץ שרה במגוון סגנונות, כולל פופ וג'אז, אך לא הצליחה להתחבר אליהם. כשנתקלה בהקלטות של זמרת האופרה הנודעת מאריה קאלאס – הרגישה שהגיעה הביתה והחלה לפתח את הכיוון הקלאסי. היא סיימה את האקדמיה למוסיקה בירושלים והגיעה לאופרה ישראלית.

בגילה הצעיר כבר  הספיקה לזכות בפרס ככלת תחרות השירה של האקדמיה, לחזור מלימודי מלגה מטרופוליטן אופרה בניו-יורק ולהופיע עם תזמורות באר-שבע ורעננה. היום היא מופיעה גם ברסיטלים קלאסיים משלה וגם עם גדולי המוסיקאים .

הם מופעים יחד במקומות שונים בארץ. בהופעות הם מחברים בין הסגנון האופראי שלה ושירת בלדה  שלו. יוליה ופיליפ  שרים  בשבע שפות ויחד הם הרכיבו כ- 14 מופעים שונים.המופע "תכול המטפחת" סוחף וכולל ביצועים מרגשים של  שירי מלחמת העולם השנייה, שירי תנועת הנוער ושאנסונים צרפתים שהושפעו מהתרבות הרוסית.

בהשתתפות הרכב של  נגנים וירטואוזים, רקדנים וזמרים.

רפרטואר: תכול המטפחת, רוח מבדרת, על הדרך, בואי אמא,  Natalie Nostalgie, Les deux Guitares .                                                                                   

יום  חמישי , 4 בפברואר 2016,  בשעה 20:30 ,

אולם מופעים  מתנ"ס "דיונה",קק"ל 90 ,אשדוד.

להזמנות: 08-8648585

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה