אדרבא- מיומנה לילדים


להאזנה לתוכן:

מופע לילדים מבית היוצר של מיומנה אתם ביקשתם ומופע אדרבא חוזר לבמה בחנוכה 2014! אדרבא 2014 הינו מופע מוסיקלי – תאטרלי - הומוריסטי המשלב בתוכו את היחודיות של קבוצת מיומנה בהגשה מיוחדת ומותאמת לכל המשפחה.

המופע יתקיים ב 23/12/14, במהלך היום יתקיימו שלוש הופעות בשעות: 12:30, 15:30 18:30, במשכן לאומנויות הבמה. לרכישת כרטיסים ולפרטים נוספים לחצו כאן.
-

אדרבא הינו פסיפס יצירתי של הומור ותנועה, קצב ומוסיקה – המעורר התלהבות וצחוק מתפרץ בקרב כל הצופים ובכל הגילאים ומשמש מקור השראה בלתי נדלה, היוצר רצון להמשיך את החוויה גם אחרי סיום המופע! במופע משולבים קטעים ידועים ומוכרים לצד קטעים חדשים.
-
כל הילדים הם יוצרים ואצלנו- אדרבא ואדרבא! באדרבא מסירים את הגבולות בין המופיעים על הבמה לבין היושבים בקהל. הילדים מופעלים במהלך המופע ומוזמנים ליצור ולבטא את עצמם - בכל דרך אפשרית ולהפוך לחלק מהחוויה התוססת. כתוצאה מכך, כל מופע שונה ולכל מופע יש את הייחודיות שלו.
-
החופש האמנותי על הבמה לצד השחקנים מעניקה לילדים חוויה של ביטוי ועשייה, ללא מחסומים ובלי היסוסים. הכל פתוח, הכל אפשרי....אפשר לחלום ולנוע, להתבטא ובעיקר ליהנות. "מופע כייפי, מעשיר ומפרה את הדמיון היצירתי של הצופים..." ידיעות אחרונות "70 דקות של הופעה אינטראקטיבית וקצבית לא יכולות להשאיר אף אחד אדיש..." מעריב "הפקה מושקעת ומהנה... הקהל בכל הגילאים נהנה... המקצבים כרגיל עשו שמחה בלב" TIME OUT.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה