להאזנה לתוכן:

כמדי שנה בחג הפורים, החברה העירונית לתרבות הפנאי מספקת לילדי אשדוד את האטרקציה המרכזית, בדמות שוק פורים ססגוני, עשיר ומבדר שיתקיים ביום ראשון, י"ד אדר תשע"ג 16/03/2013 בין השעות 10:00-13:00 בכל אחד ממתנ"סי החברה הפזורים ברחבי העיר.

כמדי שנה בחג הפורים, החברה העירונית לתרבות הפנאי מספקת לילדי אשדוד את האטרקציה המרכזית, בדמות שוק פורים ססגוני, עשיר ומבדר שיתקיים ביום ראשון, י"ד אדר תשע"ג 16/03/2013 בין השעות 10:00-13:00 בכל אחד ממתנ"סי החברה הפזורים ברחבי העיר. (למעט מתנ"ס ז', שכבר קיים מסיבת פורים השבוע, מתנ"ס ד' שיקיים את שוק הפורים כבר במוצ"ש, עם הקראת המגילה כהלכתה ושאר הפתעות).

לילדים שיגיעו אל המתנ"סים השונים, יחכו בין היתר אינספור אטרקציות מיוחדות לפורים: ביתני משחק, דוכנים שונים, בינגו, מעגלי מתופפים, קוסמים, דוכני מזון, סוכר, פופקורן, טרופית, מתנפחים. שיא החגיגה יהיה כאשר בין כל הילדים תתקיים בכל מתנ"ס תחרות תחפושות נושאת פרסים! לכן כדאי להגיע מחופשים יחד עם הרבה מצב רוח פורימי.

התכנית הכללית זהה בין כל המתנ"סים, אך יחד עם זאת, ייתכנו שינויים קלים בין מתנ"ס למתנ"ס. אם ברצונכם לקבל פרטים נוספים חפשו את רשימת המתנ"סים שלנו באתר החברה העירונית לתרבות ובדף הפייסבוק שלנו, התקשרו למתנ"ס הקרוב לביתכם, ושם ישמחו לספק לכם את כל יתר הפרטים.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה