מרכז "דרך חיים" מלווה את הנשים ההריוניות אל הרגע המשמעותי ביותר בחייהן


להאזנה לתוכן:

מעל 80 נשים ובני זוגן נכחו אתמול בכנס המושקע של מרכז "דרך חיים" שאורגן להפליא ע"י הצוות המוביל המנהלת נעמיגרינברג ואלדה נתנאל, מנהלת השיווק.
במקום נכחו פרופסורים ומומחים והאורחים זכו למגוון עשיר של מתנות והעשרה אישית לקראת הלידה*
"תמיד אומרים לי שההיריון זאת חוויה, אחרי הכנס הזה, אני מבינה למה אנשים התכוונו, מאוד נהניתי מהסדנאות, צילומי ההיריון והפינוק" אומרת אנה שנמצאת בחודש שביעי להריונה.

כנס מרשים מאוד לנשים הרות התקיים ב"בדרך חיים" (צמוד לקניון סי מול ועיריית אשדוד).

הנשים ובני זוגן נהנו מאירוח ייחודי, על השולחנות הוגש כיבוד עשיר.

נכחו אנשי מקצוע רבים, התקיים יריד מציגים, עמדה של מריחת לק, עמדה של יועצת הנקה שדאגה לתת לנשים טיפים ראשונים לדבריה:

"כבר מזמן ידוע שלהנקה יתרונות רבים מספור, היא מחזקת את המערכת החיסונית של התינוק, מסייעת במניעת אלרגיות, משפרת יכולות קוגניטיביות, מפחיתה את הסיכון להתפתחות סכרת נעורים ובאופן כללי מסייעת לגדילה".

אך החדר העמוס ביותר היה, חדר צילומי ההיריון - כל אישה זכתה לצילום היריון מקצועי ספיר בת 29 שבדיוק סיימה את הצילומים אמרה:
"אני מרגישה פחות יפה בהיריון, אבל פתאום כשידעתי שיש מצלמה מולי, הרגשתי טוב יותר עם עצמי ועם הגוף שלי, הצלמת שחררה אותי והוציאה אותי בצורה מחמיאה. אין ספק שזאת חוויה מיוחדת"

לכל אישה הריונית ניתנה שקית מתנות מגוונת והן כמובן יצאו עם שקיות עמוסות בכל טוב (מי אמר שופינג ולא קיבל), אחרי שעה של פינוק נהנו הנשים מהרצאה מרתקת מפי פרופסור ענתבי מומחה גניקולוגיה ואולטרסאונד- מנהל חטיבת נשים ויולדות בבית החולים ברזילי.

הפרופסור דיבר מול הנשים על החוויה המשמעותית ביותר בחייהן- הלידה.

הנשים התחלקו לשתי קבוצות נהנו מפעילות גופנית לקראת הלידה ונפעילות השנה, עיסוי נשים בהיריון "לא ידעתי שקצת לחיצות באזור המותניים ובכפות הרגלים יכולים לשחרר לי הצורה כל כך משמעותית את העומס, מהיום בעלי עושה לי את העיסוי שלמדנו כאן כל יום". בסוף הערב זכתה אחת הנשים בעיסוי זוגי מפנק מתנת "דרך חיים".  

מי שהוציאו לפועל את המיזם המרשים הן צוות הנשים של דרך חיים בראשותן של נעמי גרינברג, מנהלת המקום, אלדה נתנאל מנהל השיווק, והמפיקות ענבר קליין ומלי בללי.

הביקורות של האורחים (ההריוניות ובני זוגן) היו מצויינות, בעיקר נאמר שהכנס היה מעל ומעבר לציפיות שלהן.

בדרך חיים הגיבו כי המתחם באשדוד ימשיך ליזום פרויקטים בתחום איכות החיים והבריאות כי...זה דרך החיים שלהם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה