אירועי תרבות לשבוע שבין 19-28 בדצמבר


להאזנה לתוכן:

השבוע אשדוד מארחת את גדול הזמרים יהורם גאון * הפקת הענק מבית היוצר של ״גיבורי האור״ תשמח את הילדים * ביום ראשון ההצגה איילת מטיילת במתנ"ס "עם שלום" * מתחשק לכם לשמור על משקל מאוזן בואו לשמוע את הרצאתה של מיכל צפיר * ולסיום יואב יצחק גדול הזמרים בז'אנר הים תיכוני מגיע למשכן במוצאי שבת הבאה- תיהנו!

יום חמישי, 19 דצמבר

פלמנקו צועני במיטבו

מופעי הפלמנקו המסורתיים בדרום של מיזם ה"פלמנקו ארטה "בהנהלת אדר מירון ממשיכים והפעם באולם האינטימי של מונארט לאמנויות, אשדוד. מופע פלמנקו אמיתי עם המון יין אדום ושמחה גדולה. אדר מירון חזרה לאחר שחיה שנים רבות בעיר גרנדה שבדרום ספרד ובמהלכן רקדה עם צוענים במערות החצובות מסביב לגרנדה. המופע יתקיים במרכז מונרט 19.12 בשעה 20:30

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

 


שבת, 21 דצמבר

יהורם גאון 'כביום היוולדי'

ב-21.12.13 מגיע אל מחוזותיה של אשדוד - חתן פרס ישראל יהורם גאון, הכוכב מאחרי למעלה מ-50 שנות יצירה, הכוללות למעלה משבעים אלבומים, עשרות סרטים, תכניות טלוויזיה ורדיו והצגות תאטרון, חוזר למקומו הטבעי בקדמת הבמה כזמר,

לפרטים נוספים לחצו כאן

 


יום ראשון, 22 דצמבר

הגיבורים הפקת ענק "מבית גיבורי האור"

הפקת הענק מבית היוצר של ״גיבורי האור״ כוכבי הילדים של ישראל - בהצגה מס׳ 1
לפרטים נוספים לחצו כאן

 

יום ראשון, 22 דצמבר

ההצגה איילת מטיילת במתנ"ס "עם שלום"

יום א', 22.12.2013 בשעה 17:30 הצגה מרתקת לקטנטנים המבוססת על סיפרה המצליח של סופרת הילדים, רינת הופר. ההצגה תקסים את הילדים על שלל דמויות מעניינות ותכבוש את ליבם של הקטנטנים בן רגע.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

 

יום ראשון, 22 דצמבר

"על החיים, על המשקל ועל מה שבניהם" הרצאתה של מיכל צפיר

מרכז מונארט לאמנויות בשיתוף מועצת נשים עירונית. מזמין אתכם להרצאה מרתקת "על החיים, על המשקל ועל מה שבניהם". מיכל צפיר - סיפור אישי עם מסר אופטימי. יום ראשון, 22.12.13 בשעה 20:00

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

 

יום שני, 23 דצמבר

סינמה קיד בקניון סימול

כשקר בחוץ... חם בקולנוע- "סינמה קיד", המקום בו כל הילדים נפגשים. מידי יום שני בשעה 17:30, חוזר. שוברי הקופות הגדולים ביותר, לילדים (ולהורים) ב- 20 שקלים בלבד. אז שימו את הילדים בקולנוע וצאו לשופינג או סתם לכוס קפה בקניון סי-מול.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

 

יום שלישי, 24 דצמבר

מפצח האגוזים להקת שקטק

הפקה חדשה של יוצרי קבוצת שקטק, דני רחום וצחי פטיש. מופע מחול / מולטימדיה בהשראת הבלט "מפצח האגוזים". עיבודים עכשווים למוזיקה של צ'יקובסקי, קטעי תנועה וקצב בשילוב הקרנת וידאו ואנימציה באיכות דיגיטלית על מסך ענק. חוויה מרגשת וסוחפת לכל המשפחה.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

יום חמישי, 26 דצמבר

להקת המחול רוסיו מולינה

רוסיו מולינה מגיעה לראשונה להופעה בישראל עם עבודתה הכי טובה "Oro Viejo" (זהב ישן) מלווה בלהקה של 10 רקדנים נגנים וזמרים, לערב פלמנקו עשיר ומהנה. חוויה לקהל הישראלי ובמיוחד קהל אוהבי הפלמנקו. "Oro Viejo" יוצר על ידי רוסיו מולינה, בבכורה באוקטובר 2008, בסביליה, מסגרת הביאנלה לפלמנקו XV, שבו הוענק לה פרס המדיה למחול "מריו מאיה" ופרס ""Giraldillo כוריאוגרפיה הטובה ביותר לשנת 2008, ושזיכתה אותה בתשבחות המבקרים הספרדים, האנגלים והאמריקאים. אתם מוזמנים לערב של פלמנקו במיטבו.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

שבת, 28 דצמבר

יואב יצחק "עד חצי מלכות"

יואב יצחק גדול הזמרים בז'אנר הים תיכוני מגיע לאשדוד. יואב יצחק הינו זמר בעל יכולת ווקאלית אדירה, הוא זמר ויוצר מדהים. יואב יצחק אחראי לכמה מהלהיטים הגדולים שקיימים בישראל שירים שהפכו לנכס צאן ברזל במוסיקה הים תיכונית הישראלית כגון:"פני מלאך","זה הזמן לסלוח","תני חיבוק ילדונת",עד סוף העולם","צלצולי פעמונים","עד חצי מלכות","תני ללכת",געגועים" "קומו ביילה" ועוד רבים וטובים אחרים...יואב יצחק מוגדר כ"זמר רומנטי" אשר רכש לעצמו קהל אדיר של נשים בכל רחבי הארץ.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה