סרטי סינמטק אשדוד לשבוע הקרוב


להאזנה לתוכן:

השבוע ביום שני יוקרן בסינמטק באשדוד הסרט "הרקדן האחרון של מאו" וביום רביעי יוקרן "כמה טוב להיות פרח קיר"

יום שני 23.12.13

הרקדן האחרון של מאו

 אוסטרליה (2009)

Mao's Last Dancer

שפת הסרט: אנגלית, תרגום לעברית

ז'אנר : דרמה, ביוגרפיה

במאי/ת: ברוס ברספורד

שחקנים: ברוס גרינווד, קייל מקלכלן, ג'ואן צ'ן, אמנדה שול, צ'י קאו

סיפורו האמיתי ומעורר ההשראה של לי שונסין, המבוסס על פי רב המכר האוטוביוגרפי שלו. לי שונסין נולד למשפחה ענייה בפרבר שנדונג שבסין. בגיל 11 הוא נבחר ע"י יועציה של אשת המושל מאו צה טון, להירשם לאקדמיית הריקוד היוקרתית של בייג'ין -מקום בו מתאמנים בריקוד למשך 16 שעות ביום.

תקציר: הסרט נפתח כאשר שנות שלטונו של מאו קרבות לקיצן ולי מצטרף לבית ספר לבלט אמריקאי, במסגרת חילופי תלמידים בין סין לארה"ב. במהלך שהותו בארה"ב מגלה לי גם את יכולותיו המדהימות בתור רקדן קלאסי, וגם את התרמית שעומדת מאחורי השלטון הקומוניסטי הדיקטטורי של מאו בסין. הוא מתאהב ברקדנית אמריקאית בשם אליזבת מאקי. חשדונתה של הממשלה הסינית ורצונו של לי להישאר בארה"ב הובילו את לי לעמוד במרכז תקרית בינלאומית מתוקשרת בין ארה"ב לסין, בין המזרח למערב. בארה"ב זכה לי להצלחה ותהילה. הוא צבר הרבה חברים ומעריצים, שלמרות חיבתם ונאמנותם יוצאת הדופן, לא הצליחו למנוע ממנו לחוש בבדידות עמוקה, הרחק ממשפחתו ומארץ מולדתו אותה אהב.

 

יום רביעי 25.12.13 בשעה 19:30

כמה טוב להיות פרח קיר

ארה"ב (2012)

Perks of Being a Wall Flower

שפת הסרט: אנגלית, תרגום לעברית

משך זמן סרט: 103 דקות

ז'אנר : דרמה, רומנטי

במאי/ת: סטיבן צ'ובסקי

שחקנים: לוגן לרמן, אמה ווטסון, עזרא מילר, פול רוד, נינה דוברב, קייט וולש, דילן מקדרמוט

תסריטאי/ת: סטיבן צ'ובסקי

אמה ווטסון מלוהקת לאחד התפקידים הראשיים בסרט כמה טוב להיות פרח קיר, בבימויו של סטיבן צ'ובסקי שגם כתב את רומן הנעורים עליו מבוסס התסריט. הסרט צפוי להשיל מווטסון אחת ולתמיד את דמותה של הרמיוני גריינג'ר. השחקנית מבצעת בו תפקיד שכולל סצינות סקס וסמים, ואף מופיעה במחוך וביריות במחווה ל"מופע הקולנוע של רוקי". 

תקציר: דרמת הנעורים סובבת סביב תיכוניסט מופנם בשם צ'רלי, שמתחבר לאח ואחות חורגים ויוצא עמם למסע התבגרות פרוע. לצידה של ווטסון, שאימצה מבטא אמריקאי במיוחד עבור התפקיד, מכככבים השחקנים הצעירים עזרא מילר ("חייבים לדבר על קווין") ולוגן לרמן ("פרסי ג'קסון וגנב הברק", "שלושת המוסקטרים"), וכן כוכבות הטלוויזיה נינה דוברב ("יומני הערפד"), מאה וויטמן ("הורים במשרה מלאה") והשחקן הוותיק פול ראד. 

הקרנות סינמטק אשדוד נערכות באולם "בית לברון" (אגף התרבות), רח' נתן אלבז 25, אשדוד.
לשאלות בירורים ורכישת כרטיסים: 08-8555834 בין השעות 9:00-19:30
מחיר כרטיס בודד 25 ₪, כרטיסיה ל-5 סרטים 100 ₪

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה