כל מופעי החנוכה באשדוד


להאזנה לתוכן:

כמיטב במסורת, חנוכה הוא חג התרבות והאור במיוחד לילדים * אשדוד נט מציג בפניכם את המדריך המקיף של אירועי חנוכה 2013: מופעי חנוכה, הצגות חנוכה, הופעות חנוכה בחינם * כל מה שאתם צריכים זה רק לצאת ולחגוג

יום חמישי, 28 נובמבר
בטי בם

השנה מעלה החברה העירונית את המחזמר "בטי בם" - הפקה מקורית המבוססת על שיריו של אריאל זילבר. בהשתתפות כוכבי גאליס: שירן סנדל, ליאור כהן, נווה צור, הדר שחף, שרון צור, דורון אורן, ערן ביטון ורקדני להקת "אביבים".

לפרטים נוספים לחצו כאן
 

יום חמישי, 28 נובמבר
היפה והחיה להקת הבלט הישראלי

מופע הבלט של היפה והחיה הפקת ענק בינלאומית! להקת הבלט הישראלי בהפקה בימתית מלאה ומושקעת לכל המשפחה. כוריאוגרפיה: דוד ניקסון מאנגליה. מוסיקה: סן-סנס, ביזה דביסי פאורה: א. לישנסקי. עיצוב תלבושות: דיויד ניקסון.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 


יום שישי, 29 נובמבר

יוסף וכתונת הפסים המשגעת

הפרודיה מוזיקלית על הסיפור התנכי 'יוסף ואחיו' העוקבת אחרי קורות יוסף הסובל מקנאת אחיו בכתונת הפסים, דרך ימיו אצל הפוטיפר במצרים, השלכתו לכלא, הפיכתו לפותר החלומות הרשמי של המלך ועד המפגש המחודש עם אחיו... הפקה מושקעת בתלבושות מקוריות וססגוניות, תפאורה ייחודית וקאסט מרשים של 21 שחקנים ורקדנים. חוויה מרעננת ומקורית לכל הגילאים!

לפרטים נוספים לחצו כאן
 

שבת, 30 נובמבר
עופר לוי במסיבת חנוכה מושקעת

מועדון אילוז'ן בחוף הקשתות מזמין אתכם למסיבת חנוכה מושקעת בכיכובו של הזמר והיוצר עופר לוי. ההופעה תתקיים במוצאי שבת 30.11, פתיחת השערים החל מהשעה 22:00

לפרטים נוספים לחצו כאן


יום ראשון, 01 דצמבר
שעת הקסם

מגלים סודות בתערוכה 'שעת הקסם' במוזאון אשדוד לאמנות. מפגשים חד פעמיים עם אמני התערוכה 'שעת הקסם' בגלריה לכל המשפחה 'המשבצת' לגילאי 8 ומעלה בימי חנוכה 1-4 בדצמבר

לפרטים נוספים לחצו כאן


יום ראשון, 01 דצמבר
בחנוכה הדבורה מאיה מגיעה לקניון סי-מול

גיבורת הילדות של כל ההורים חוזרת בחנוכה כדי לשמח את הילדים, מאיה מגיעה עם מגוון הדמויות והחברים להפנינג חנוכה הכולל חמישה מתחמים וסדנאות מדליקות שיחזירו אתכם לימי הילדות ויחברו אתכם לא פחות מאשר את הילדים.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 


יום ראשון, 01 דצמבר
כוכבי ניקלודיאון מגיעים לקניון לב אשדוד

הכוכבים האהובים: יגיעו לקניון במהלך חג החנוכה להקפיץ את הילדים במסגרת המופעים של ערוץ ניקלודיאון: "הפיות", "ללה לופסי" ו-"בוב ספוג" המופעים יתקיימו בין התאריכים: 1.12.13-4.12.13 פתוח לקהל הרחב!

 


שני, 2 דצמבר
SHYOOOO הקרקס

מופע קרקס חוויתי בינלאומי, המביא אל הבמה עולם מרהיב ומהפנטלכל המשפחה!עשרות משתתפים עם מיומנויות מרהיבות מזמינים אתכם להיכנסלתוך 'חלום'... בואו לגלות את מסעה של ניקי ילדת הפלא בין יערותקסומים, ערים עתיקות ובמעמקי הים ולפגוש בלוחם עתיק, פיראט,ודמויות קסומות נוספות.. אל תמצמצו!

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

שלישי, 03 דצמבר
כובע הקסמים

מחזמר ענק משיריה של לאה גולדברג בכיכובה של מיקי קם, יתקיים ביום שלישי 3.12 בשעה 11:00 תקציר: תל – אביב. קיץ. בחצר ביתה של הסופרת והמשוררת לאה גולדברג משחקים ילדי רחוב ארנון. נסים, ילד חדש בשכונה מנסה להצטרף למשחק... פתאום... מופיע אורח נוסף, קוף קטן שהלך לאיבוד. לאה מאמצת את הקוף המצחיק והשובב אל ביתה וקוראת לו "נפלאות". נסים ונפלאות הופכים לחברים טובים, וביחד, למען מטרה חשובה, מקימים קרקס משעשע ומלא הפתעות.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

 


שלישי, 3 דצמבר

מותק הילדות התחברו מחזמר ענק לכל המשפחה

הקלאסיקה חוזרת! מחזמר ענק לכל המשפחה בכיכובן של ציפי שביט, חני נחמיאס, שחקנים ורקדנים. בבימויו של אמיר פרישר גוטמן.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 


רביעי, 4 דצמבר

בגדי המלך החדשים

מעשה במלך שאהב בגדים יותר מכל. הוא הזניח את הממלכה ושכח את העם. יום אחד הופיעו בארמון צמד חייטים נוכלים שהבטיחו לו לתפור לו את הבגד המיוחד בעולם. רק החכם והישר יראה אותו.המלך הכריז על מצעד חגיגי בו יראה לכולם את בגדי המלך החדשים. העם כולו הריע ומחא כף, ורק ילד קטן ואמיץ התעקש לצעוק את האמת בקול רם. האגדה האהובה בלבוש קומי, צעיר ורענן.

לפרטים נוספים לחצו כאן 

 


שבת, 07 דצמבר

ישי לוי

הזמר הייחודי והמוערך בקולו האגדי ישי לוי מגיע לאשדוד למופע מרגש, קצבי וסוחף עם שלל הלהיטים משלושים שנות קריירה שלהיטיו כבשו את מצעדי ההשמעות בכל תחנות הרדיו מ "ריקוד רומנטי" , "אישה נאמנה" ועד "האחת שלי" ו "עננים" ועם הלהיטים "תלתלים שחורים" ,"ריקדי" , "מצד לצד" ועד השירים המרגשים "תודה" "בשבילי את השער לגן עדן" "מלנכולי" ועוד... הופעתו היא חגיגה מוסיקלית,שמחה, מרגשת ועצמתית,שאינה מותירה אדם אחד אדיש בקהל.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 


יום ראשון, 08 דצמבר

אנסמבל בת שבע "אפרייזינג" "Uprising"

ערב חדש לאנסמבל בת-שבע יתקיים 8.12 ובו שתי יצירות: "שולה", בכורה עולמית מאת דניאל אגמי Uprising יצירתו הנודעת של חופש שכטר. "שולה" מודדת כובעים שונים לאורך חצי שעה – כמו כל אישה היא יודעת להחליף את עורה כשצריך, מעלה הצעה, השקפה וסימנישאלה מול מי שנקלע לדרכה. ב “ Uprising " שבעה גברים מפציצים את הבמה באנרגיה גבוהה,מתחברים, מתקוטטים ומשלימים. יצירה טעונה

לפרטים נוספים לחצו כאן


שני, 9 דצמבר

שלגיה והצייד

זהו מחזמר הרפתקאות לכל המשפחה, בהפקה מיוחדת וחד פעמית לחנוכה בכיכובם של יעל בר זוהר, גיא זוארץ, גלית גוטמן, טל מוסרי, חנה לסלאו ועוד לצד עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים, בימויו של צדי צרפתי.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

שלישי, 10 דצמבר
אלאדין ויסמין

מחזמר בהפקת ענק בכיכובם של הראל סקעת, שירי מימון ואלי יצפאן בתפקיד הג'יני. סיפור אהבתם של אלאדין נער עני וטוב לב והנסיכה יסמין, בתו שלהסולטן והסתבכותם עם ג'עפר, המכשף הנורא ויועצו של המלך,המחפש אחר נער בעל לב זהב, שיבצע עבורו משימה, ומערה רחוקה ומסתורית, בה מסתתרת מנורה קסומה ועתיקה. אלאדין יוצא למשימה, אך בדרך מסתבך ונכלא בתוך המערה. הוא נשאר לבדו יחד עם מנורה עתיקה שלא שווה הרבה. או שלא? אלאדין משפשף את המנורה, ומתוכה יוצא הג'יני הקסם, שמעניק לו שלוש משאלות. מכאן הסיפור הולך ומסתבך, ואלאדין יוצא להרפתקה קסומה בעקבות האהבה.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה