בילויים באשדוד לשבוע הקרוב- אייל גולן, מרסדס בנד ומה קשור...


להאזנה לתוכן:

במוצאי שבת יתארחו בבית יד לבנים "שלישית מה קשור", ביום שלישי להקת "מרסדס בנד" תרים את האנרגיות בפאב ה"זה" ולקינוח ביום ראשון 16.6 אייל גולן יופיע במשכן לאמנויות הבמה בערב התרמה מיוחד "לבית יוסי". כל הפרטים והלינקים בכתבה הבאה

 יום חמישי, 06 יוני
ריקודי שנות ה-60
מתחשק לכם לחזור בזמן, היום יום חמישי 6.6 בשעה 21:00 בבית יד לבנים הצמד גילה ואייל ירקידו אתכם לצלילי מוזיקה משנות ה-60 עם מיטב הלהיטים, ריקודי טוויסט, רוקנ'רול, סמבה, פסדובלה, טנגו. ניפגש היום בקפה תיאטרון, בבית יד לבנים.
לפרטים נוספים לחצו כאן


 

שבת, 08 יוני
שלישיית מה קשור?
במופע בידור חדש בהשתתפותם של אסי ישראלוף, ציון ברוך ושלום מיכאלשוילי. בידור נונסנס מקורי ואיכותי למגוון הרחב של סוגי האוכלוסייה. החומר הוא פרי עטם ועד כמה שיד הדמיון רק יכולה להגיע, רצף של הפתעות לא צפויות לאורך שעה ועשרים דקות של טירוף.
לפרטים נוספים לחצו כאן

 

יום שני, 10 יוני
בעין העדשה
הסרט "בעין העדשה" יוקרן בסינמטק אשדוד ביום שני10.6.13 בשעה 19:30 מחירים: כרטיס בודד – 25 ש"ח, כרטיסיה ל-5 סרטים – 100 ש"ח, מנוי עונתי (עד סוף 2013) – 250 ₪ הנחה לגימלאים, סטודנטים, חיילים ובני נוער. הנחות לוועדי עובדים.
לפרטים נוספים לחצו כאן

 

יום שלישי, 11 יוני
מרסדס בנד מגיעים לפאב "זה"
פאב ה"זה" גאה לארח את אחת מלהקות הרוק המובילות בישראל, ולארח באשדוד. מרסדס בנד,מתחדשים לכבוד הקיץ במופע חשמלי ומלא הפתעות עם חומרים חדשים, מיטב הלהיטים והאנרגיה המטורפת של המרסדס בנד. אז הכינו את עצמכם ליום שלישי 11.6.13 בשעה 20:30
לפרטים נוספים לחצו כאן

 

יום ראשון, 16 יוני
ערב התרמה שנתי למען בית יוסי - אייל גולן בהופעה
ביום ראשון 16.6.13 בשעה 19:30 יתקיים ערב התרמה שנתי -מופע חגיגי למען משפחות בית יוסי. המופע המרכזי יככב אייל גולן.
לפרטים נוספים לחצו כאן

 

 יוצאים לאכול בעיר

אשדוד נט מציג לכם את המסעדות הטובות באשדוד כנסו לקטגורייתהמסעדות המובילותבאשדוד של אשדוד נט, התרשמו ממגוון התפריטים של מגוון המסעדות בעיר אשדוד ובחרו את הסגגנון המעודף עליכם(הקטגוריה מסעדות באשדוד, נמצאת באופן קבוע ב"שימושון" -בצד שמאל של העמוד הראשי)

לחצו כאן וכנסו  למסעדות המובילות באשדוד  

 

 

קולנוע באשדוד
אשדוד נט מציג בפניכם את כל המידע אודות הסרטים המוקרנים בעיר, כולל קצירים, טריילרים וזמני הקרנה- אז תצאו מהבית יש איפה לבלות בעיר. (הקטגוריה נמצאת באופן קבוע ב"שימושון"
הנמצא בצד שמאל של העמוד הראשי) לקישור ישיר לחצו כאן

   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה