בילויים לשבוע הקרוב באשדוד


להאזנה לתוכן:

במוצאי שבת אורנה בנאי תצחיק אתכם עד דמעות ואם מתחשק לכם ליהנות מתאטרון איכותי, ההצגה של בית לסין "מקסי ואני" תככב על בימת המשכן מתאריך ה-1.6 עד 8.6
וכמובן סרטים רבותי, סרטים חדשים מוקרנים כמו: מהיר ועצבני 6 והאנגאובר 3

מקסי ואני

תיאטרון בית ליסין מציג: מקסי ואני קומדיה סאטירית מאת הלל מיטלפונקט ובבימויו שחקנים: יגאל נאור, מרים זוהר, שלומי טפיארו, נתי קלוגר, טל-יה יהלומי, אבישי מילשטיין, מיכל קירזון. משך האירוע: שעה וחצי שפה: עברית. ההצגה תוצג מתאריך ה-1.6 עד 8.6

לפרטים נופסים לחצו כאן

שבת, 01 יוני
אורנה בנאי במופע סטנדאפ חדש
האישה הכי מצחיקה בטלוויזיה אורנה בנאי עולה במופע סטנדאפ חדש שזור בשלל דמויות וחיקויים. על החיים המצחיקים של אימא חד הורית, צמחונית, בת לשופט מחוזי ומנהלת תיכון מבאר שבע שלא יודעת לבשל, לא יודעת להפעיל מחשב ולא יודעת לשיר. מופע סטנד אפ על המרוץ אחרי היופי, אחרי ילדים, ואחרי הגוף שהלך לאיבוד אחרי הלידה, עם קטעים על נשים עשירות, על מוסיקה ים תיכונית וניתוחים פלסטיים.
לפרטים נופסים לחצו כאן

יום ראשון, 02 יוני
זהות ערכית יהודית והעשרה רוחנית חודש יוני
החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד בשיתוף המחלקה לתרבות תורנית מציעה לכם סדרת הרצאות מרתקות על זהות,יהדות וערכים.
לפרטים נופסים לחצו כאן

 

       יוצאים לאכול בעיר

אשדוד נט מציג לכם את המסעדות הטובות באשדוד כנסו לקטגורייתהמסעדות המובילותבאשדוד של אשדוד נט, התרשמו ממגוון התפריטים של מגוון המסעדות בעיר אשדוד ובחרו את הסגגנון המעודף עליכם (הקטגוריה מסעדות באשדוד, נמצאת באופן קבוע ב"שימושון" -בצד שמאל של העמוד הראשי)

לחצו כאן וכנסו  למסעדות המובילות באשדוד  

 

קולנוע באשדוד
אשדוד נט מציג בפניכם את כל המידע אודות הסרטים המוקרנים בעיר, כולל קצירים, טריילרים וזמני הקרנה- אז תצאו מהבית יש איפה לבלות בעיר. (הקטגוריה נמצאת באופן קבוע ב"שימושון"
הנמצא בצד שמאל של העמוד הראשי) לקישור ישיר לחצו כאן

   

                       

                       

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה