היום האחרון לפסטיבל מדיטרנה. מה צפוי לנו ?


להאזנה לתוכן:

מכל רחבי הארץ נוהרים, הביקורות מצוינות והפסטיבל נכנס ליומו האחרון.
ביום השלישי לפסטיבל מדיטרנה נהנו 5000 צופים ממופע מרהיב של בניון באמפי, מיריד אוכל מוצלח שנכנס ליומו השני (ימשיך גם ביום חמישי, מומלץ), מזמרת הפלמנקו מהטובות בעולם קונסה ביוקה (ריטה באה כמעריצה)מסרטים אוטנטים ועוד.
מה צפוי לנו ביום האחרון של פסטיבל מדיטרנה?

-
אלבום צילומים ראשוני מימי הפסטיבל: לימור אדרי

יום חמישי ה30/05 בפסטיבל:

יריד האוכל הענק של הים התיכון - משעה 18:00 - 24:00 ברחבת משכן האומניות (טורקיה, ספרד, יוון)

-

מופע שיא:
גדול זמרי יוון, דאלארס מארח חברים באמפיתיאטרון החדש באשדוד

בשעה 20:30 באמפיתאטרון של אשדוד, דאלארס, שנקרא הקול של יוון, מארח חברים בעלי סגנונות שונים כמו יסמין לוי ולהקת “צ’יקו והג’יפסי במסגרת פסטיבל מדיטרנה. חוויה נדירה וחד פעמית לתושבי אשדוד ומדינת ישראל.

כרטיסים אחרונים במחיר מיוחד לגולשי אשדוד נט – לחץ כאן

 

Edith Piaf המופע

בשעה 21:00 יתקיים מופע חגיגי לציון 50 שנים למותה של הזמרת האגדית אדית פיאף בביצוע הזמרת הצרפתייה Jil Airgot ג'יל אירגוט, מבצעת פס הקול של פיאף בסרט עטור הפרסים "החיים בוורוד" La Vie En Rose

כרטיסים אחרונים –  08-9568111

 

ערב משוררים "פותחים חלון לים התיכון"

ערב המשוררים יתקיים ביום חמישי 30.5 בשעה 20:00 במרכז מונארט לאמנויות ערב משוררים ייחודי המבקש לחפש אחר זהותה של השירה הים תיכונית בקרב יוצרים ישראליים שונים אליהם יחבור משורר מארץ ים תיכונית קרובה- רחוקה. בערב יקראו המשוררים מיצירותיהם ושירים שלהם שהולחנו במיוחד לערב זה יועלו במופע בכורה בינלאומי.

כרטיסים אחרונים –  08-9568111

 

Baba Zula

בשעה 20:30 להקת באבא זולה תגיע לבית יד לבנים להופעה חגיגית. במסגרת פסטיבל מדיטרנה.
ההרכב שנוסד באיסטנבול בשנת 1996 שבעה אלבומי אולפן שגרפו הצלחה בכל העולם. באבא זולה התפרסמו בעיקר בזכות ההופעות הצבעוניות, האנרגטיות ומהפנטות, שהופכות את בימת ההופעה למעין טקס פולחני סוחף. את ההופעה ילוו תלבושות אוריינליות טורקיות, מופעי ריקודי בטן, וידאו ארט ועמדות ציור ואמנות.

כרטיסים אחרונים –  08-9568111

 

סרט אל גוסטו

22:00 יוקרן בבית הקולנוע גלובוס max אשדוד קניון סימול. סרט דוקומנטרי שבו הבימאית יוצאת למסע חיפוש של נגנים יהודים ומוסלמים באלג’יר אשר לא נפגשו וניגנו למעלה מחמישים שנה. בסרט משולבים קטעים מוסיקאליים נפלאים של הנגנים אשר מתאחדים מחדש.

כרטיסים אחרונים - 08-9568111

 

סרט – דבש

בשעה 19:30 יוקרן בבית הקולנוע גלובוס max אשדוד קניון סימול. סרט שלישי בטרילוגיה של הבמאי הטורקי המפורסם סמיח קפלונגו העוסקת בחיים הפשוטים של האיכר הטורקי. סרט מקסים, פיוטי, סרט טבע, הפסקול הוא הצלילים של הטבע. מסע לנופים של טורקיה והכול דרך נקודת מבט של ילד הגדל למשפחת איכרים פשוטה ועובר תהליך התבגרות.

כרטיסים אחרונים –  08-9568111

סרט נסיך הרחוב

30.5 יום חמישי בשעה 19:30 יוקרן בבית הקולנוע גלובוס max אשדוד קניון סימול. סיפורם של שלושה נערי רחוב בקזבלנקה, סרט עטור שבחים של נביל עיוש .הסרט מביא זווית אחרת של מרוקו דרך ילדי רחוב עזובים הנמצאים במעגל של מצוקה, אלימות, סמים, ואבדון. הבמאי נביל עיוש עושה עבודה מופלאה עם הילדים ומראה שיש תקווה ואפשר בסופו של דבר לצאת מהמעגל הזה.
כרטיסים אחרונים –  08-9568111

 

סרט - ונגו

22:00 |יוקרן בבית הקולנוע גלובוס max אשדוד קניון סימול. ‘ונגו’ הוא סרט פלמנקו אמיתי על התרבות האנדלוסית בדרום ספרד שם מתאחדות להן המסורות הים תיכונית, הברברית, הצוענית והיהודית ליצירת אותה מוסיקת נשמה ייחודית הקרויה פלמנקו. זוהי מוסיקה שמוצגת כעולם שלם, גישה ודרך חיים, שילוב של תקווה וייאוש של חברת מהגרים שהתמקמה בדרום ספרד. כל השחקנים בסרט הם רקדנים וזמרים נפלאים ומוכרים של מוסיקת הפלמנקו.

 

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה