בילויים באשדוד לשבוע הקרוב בסימן פסטיבל מדיטרנה


להאזנה לתוכן:

אשדוד נט קבצה בעבורכם את כל אירועי התרבות לשבוע הקרוב, מעל 150 אמנים, הרכבים ולהקות יופיעו בפסטיבל ראשון מסוגו בישראל פסטיבל מוזיקת מדינות הים התיכון - אשדוד Méditerranée אשר יתקיים בארבעה מתחמי הופעות באשדוד בין ה-27 ל-30 במאי 2013 . הפסטיבל יארח אמנים והרכבים המייצגים את התרבות המוסיקלית, קולינרית והקולנועית של אגן הים התיכון . להזמנת כרטיסים לכנסו לכתבה

שבת, 25 מאי

רשף לוי במופע סטנד-אפ

במוצ"ש בשעה 21:30 רשף לוי מגיע לבית יד לבנים עם מופע סטנד-אפ, שנון ומרתק

 

יום שלישי, 28 במאי: פסטיבל מדיטרנה מציג-הפקות מקור ייחודיות 

שירים באשדודית מארחים את קובי אוז
ספר השירים "שירים באשדודית" הולחן ומבוצע על הבמה באופן מרתק ומרגש על ידי : שמעון מימרן, יונתן כנען, אדם מדר, אהובה עוזרי ואורח מיוחד לפסטיבל: קובי אוז. המופע יתקיים במרכז מונרט יום שלישי 28.05 בשעה 20:00


מופע השיא של בניון באמפיתיאטרון הענק באשדוד

אם עוד לא הבטחתם לעצמכם כרטיסים למופע השיא של עמיר בניון עם התזמורת האנדלוסית באשדוד ב29.5... זה הזמן ואפשר לעשות את זה כאן במחירים מיוחדים לגולשי אשדוד נט! זה הולך להיות מופע השיא של בניון מאז הוא פרץ לתודעה הציבורית. האם אתם תהיו שם?


מחווה לאביהו מדינה – "לשיר בקול ערב"

יום שלישי בשעה 21:00 יתקיים ערב הצדעה לשיריו של אביהו מדינה "לשיר בקול ערב". בערב יתקיים במסגרת פסטיבל מדיטרנה, במשכן לאמנויות הבמה.

בין יפו לפיראוס
29.5 יום רביעי בשעה 20:30 בבית יד לבנים תכלו לפגוש את שמעון פרנס בסיפורים בצבע אודות יוון ותרבותה כל הדרך בין יפו לפיראוס וכל זה דרך עיניו האוהבות ושיערו בזהוב.

לרכישת כרטיסים לסרטים- לחצו כאן

יום רביעי, 29 מאי:  פסטיבל מדיטרנה- קולנוע

מים ואהבה
29.5 ,יום ד'18:00|יוקרן בבית הקולנוע גלובוס max אשדוד קניון סימול. נשים בכפר נידח במרוקו עושות שביתת “אהבה” למחות על התנאים הקשים שהן נמצאות בהן .סרט על חברה נשית בעולם מוסלמי. מלא חושניות קסם והעצמה נשית.

 

 

סוסיו של אלוהים
29.5,יום ד'18:00|יוקרן בבית הקולנוע גלובוס max אשדוד קניון סימול. סרטו החדש של נביל עיוש, מושפע מהתקפות טרור שהתרחשו בקזבלנקה במאי 2003 . עיוש זועזע מההתקפות שבוצעו ע”י ילדים מהשכונה והוא מביא את סיפורם ואת ה”חממה” – שכונת עוני בפאתי קזבלנקה שיצרה וגידלה פנאטיות והליכה לאסלאם קיצוני. סרט פוליטי, אקטואלי, קשה ולא מרפה המביא את הכרוניקה של הילדים שגדלו בעוני ובמצוקה ומגיעים להיות מתאבדים שהידים. הסרט השתתף השנה בפסטיבל קאן.

דבש
29.5,יום ד'18:00|יוקרן בבית הקולנוע גלובוס max אשדוד קניון סימול. סרט שלישי בטרילוגיה של הבמאי הטורקי המפורסם סמיח קפלונגו העוסקת בחיים הפשוטים של האיכר הטורקי. סרט מקסים, פיוטי, סרט טבע, הפסקול הוא הצלילים של הטבע. מסע לנופים של טורקיה והכול דרך נקודת מבט של ילד הגדל למשפחת איכרים פשוטה ועובר תהליך התבגרות.

 

עיראקנרול
29.5,יום ד'20:00|יוקרן בבית הקולנוע גלובוס max אשדוד קניון סימול. “עיראקנרול”, סרט התעודה שמסכם את המסע של טסה אל העבר התרבותי של משפחתו, בעקבות סבו ודודו שהיו מנגנים בחצר המלך ובארץ ולא יכלו לממש את אהבתם הגדולה למוסיקה. דודו טסה יוצא למסע מוסיקלי ובמקביל מקליט דיסק -”דודו טסה והכוויתים” ומחייה את המוסיקה שלהם בעיבוד הייחודי שלו .

 

ונגו
29.5,יום ד'20:30|יוקרן בבית הקולנוע גלובוס max אשדוד קניון סימול. ‘ונגו’ הוא סרט פלמנקו אמיתי על התרבות האנדלוסית בדרום ספרד שם מתאחדות להן המסורות הים תיכונית, הברברית, הצוענית והיהודית ליצירת אותה מוסיקת נשמה ייחודית הקרויה פלמנקו. זוהי מוסיקה שמוצגת כעולם שלם, גישה ודרך חיים, שילוב של תקווה וייאוש של חברת מהגרים שהתמקמה בדרום ספרד. כל השחקנים בסרט הם רקדנים וזמרים נפלאים ומוכרים של מוסיקת הפלמנקו.

נסיך הרחוב
29.5,יום ד'20:30|יוקרן בבית הקולנוע גלובוס max אשדוד קניון סימול. סיפורם של שלושה נערי רחוב בקזבלנקה, סרט עטור שבחים של נביל עיוש .הסרט מביא זווית אחרת של מרוקו דרך ילדי רחוב עזובים הנמצאים במעגל של מצוקה, אלימות, סמים, ואבדון. הבמאי נביל עיוש עושה עבודה מופלאה עם הילדים ומראה שיש תקוה ואפשר בסופו של דבר לצאת מהמעגל הזה.

מנתק המים
29.5,יום ד'22:00|יוקרן בבית הקולנוע גלובוס max אשדוד קניון סימול. גבי (משה איבגי) מנתק מים לאנשים שלא משלמים את חשבון המים שלהם. אין לו ברירה, זה או העבודה הזאת או מובטלות. ככול שהוא מנתק יותר הוא מרוויח יותר. כמו גנב הוא פולש לחצרות האחוריות של הבתים שם נמצאים השעונים וכמו תליין מסתובב בשכונות. כשהוא נתקל באנשים, הם מקללים אותו משפלים אותו ומאשימים אותו במצבם. גבי ממשיך לנתק , יש לו משפחה לפרנס אבל עוד כמה זמן יחזיק מעמד. הסרט צולם בצפון הארץ,במקום שנהוג לכנות “החצר האחורית" של מדינת ישראל ומעלה על פני השטח היבט נוסף של המצב הכלכלי חברתי בישראל. מנתק המים הוצג בפרמיירה בפסטיבל וונציה 2012 .הסרט זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל חיפה האחרון .

קנרית מתוקה שלי
29.5,יום ד'22:00|יוקרן בבית הקולנוע גלובוס max אשדוד קניון סימול. סיפור חייה של גדולת זמרות הרבטיקו של יוון - רוזה אשכנזיעד למותה, מסופר על ידי חבריה, קרובימשפחתה, מוסיקאים שניגנו איתה ואף הביוגרף שלה וכל זאת בשילוב של קטעים ארכיונים נדירים. ציר נוסף בסרט הוא שלושה מוסיקאים צעירים )מיוון, טורקיה וישראל ( היוצאים למסע בעקבות המוסיקה ומגיעים לסצנות הרבטיקו באיסטנבול, סלוניקי ואתונה. הסרט “עשיר“ במוסיקה, מרגישים שיוצאים למסע באגן הים התיכון, יופי של צלילים ונופים ומגוון שפות.השילוב של העבר ובעיקר ההווה של מה שקורה היום באתונה איסטנבול וסלוניקי מקסים !

אל גוסטו
29.5,יום ד'22:00|יוקרן בבית הקולנוע גלובוס max אשדוד קניון סימול. סרט דוקומנטרי שבו הבימאית יוצאת למסע חיפוש של נגנים יהודים ומוסלמים באלג’יר אשר לא נפגשו וניגנו למעלה מחמישים שנה. בסרט משולבים קטעים מוסיקאליים נפלאים של הנגנים אשר מתאחדים מחדש

 

לרכישת כרטיסים לסרטים- לחצו כאן

 

יום חמישי, 30 מאי פסטיבל מדיטרנה מארח אומנים בינלאומיים רבים

ערב משוררים "פותחים חלון לים התיכון"
ערב המשוררים יתקיים ביום חמישי 30.5 בשעה 20:00 במרכז מונארט לאמנויות ערב משוררים ייחודי המבקש לחפש אחר זהותה של השירה הים תיכונית בקרב יוצרים ישראליים שונים אליהם יחבור משורר מארץ ים תיכונית קרובה- רחוקה. בערב יקראו המשוררים מיצירותיהם ושירים שלהם שהולחנו במיוחד לערב זה יועלו במופע בכורה בינלאומי.

Edith Piaf
ביום חמישי בשעה 21:00 יתקיים מופע חגיגי לציון 50 שנים למותה של הזמרת האגדית אדית פיאף בביצוע הזמרת הצרפתייה Jil Airgot ג'יל אירגוט, מבצעת פס הקול של פיאף בסרט עטור הפרסים "החיים בוורוד" La Vie En Rose



Baba Zula
יום חמישי בשעה 20:30 להקת באבא זולה תגיע לבית יד לבנים להופעה חגיגית. במסגרת פסטיבל מדיטרנה.

 

 

גדול זמרי יוון, דאלארס מארח חברים באמפיתיאטרון החדש באשדוד
יום חמישי בשעה 20:30 באמפיתאטרון של אשדוד, דאלארס, שנקרא הקול של יוון, מארח חברים בעלי סגנונות שונים כמו יסמין לוי ולהקת “צ’יקו והג’יפסי ” ... במסגרת פסטיבל מדיטרנה. חוויה נדירה וחד פעמית לתושבי אשדוד ומדינת ישראל

לרכישת כרטיסים לסרטים- לחצו כאן

 

 החל מהיום ועד ל20 ביוני תוצג תערוכת ציור "חלום או מציאות"

"חלום או מציאות" היא תערוכה במסגרת הפסטיבל “Méditerranée “ מציגים 57+ 1 אמנים - כמספר שנותיה של אשדוד. סדנת אמנים בהנחיית לינה גולן החוויה הים-תיכונית משאירה את חותמה, ורוקמת צבעוניות ססגונית, משוחררת ורבת עוצמה. התערוכה בנויה ממגוון גישות וטכניקות ומשקפת ערב-רב של הנוף האנושי. פתיחה חגיגית בבית "יד לבנים" : 19 למאי 2013 בשעה 19:30 נעילה - 20 ליוני2013

                       

                       

                       

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה