בילויים באשדוד לשבוע הקרוב- חג שבועות


להאזנה לתוכן:

השבוע ישראל חוגגת את חג שבועות ובעיר אשדוד לא פוסחים על החגיגות. קניון לב אשדוד מזמין אתכם להצגות מפתיעות לכול המשפחה. בלט פאנוב: רומיאו וג'ולייט מגיע למשכן, ביום שישי 17.5 תתקיים מסיבת בריכה בפארק אתגרים באשדוד ותערוכת הציור "חלום או מציאות" תוצג לקהל הרחב בבית יד לבנים.

יום שני, 13 מאי 
בלט פאנוב: רומיאו וג'ולייט
ביום שני בשעה 20:30 תוכלו לפגוש את רומיאו וג'ולייט במופע בלט מרהיב. מבוסס על סיפור אהבתם הידוע והטראגי של רומאו וג'ולייט מאת ווילאם שקיספיר, המתרחש בימנו בירושלים ,שם מתאהבת ג'ולייט ממוצא ערבי ברומאו, בחור ממוצא יהודי בזמן שהם לומדים יחד באוניברסיטה העברית בירושלים , סיפור אהבתם האסורה נודע למשפחתה של ג'ולייט ומשם הולכת ומסתבכת העלילה.
לפרטים נוספים לחצו כאן 

 יום שני, 13 מאי
"ארץ זבת חלב, חלב ודבש.."
קניון לב אשדוד מקבל את חודש מאי במסגרת שני משפחתי עם הצגות ומופעים לכל המשפחה בשת"פ מועצת נשים עיריית אשדוד עם כוכבי הילדים האהובים טליק ואמיר.
לפרטים נוספים לחצו כאן 

יום שישי, 17 מאי
מסיבת בריכה בפארק אתגרים אשדוד
יום שישי 10:00-18:00 מסיבת בריכה בפארק אתגרים אשדוד... על העמדה ה-DJ יעלו יניב אמריו > אסי קוזאק > גיא מנצור > רועי בריזמן > סהר זנגלביץ וגם מוטי סעדיה > גל עופר > יהל > הכניסה לתושבי אשדוד 21+חינם !!! כניסה לתושבי חוץ 100 ₪ בכרטיסים מכירה מוקדמת בלבד !!!המלאי מוגבל הולך להיות ענק!!!!בריכה !!! פארק !!! 8 דיגיי'ס !!! ברים !!! ויום הפנינג ענק !!!
לפרטים נוספים לחצו כאן  

 

 

יום ראשון, 19 מאי
תערוכת ציור "חלום או מציאות"
"חלום או מציאות" היא תערוכה במסגרת הפסטיבל “Méditerranée “ מציגים 57+ 1 אמנים - כמספר שנותיה של אשדוד. סדנת אמנים בהנחיית לינה גולן החוויה הים-תיכונית משאירה את חותמה, ורוקמת צבעוניות ססגונית, משוחררת ורבת עוצמה. התערוכה בנויה ממגוון גישות וטכניקות ומשקפת ערב-רב של הנוף האנושי. פתיחה חגיגית בבית "יד לבנים" : 19 למאי 2013 בשעה 19:30 נעילה - 20 ליוני2013
לפרטים נוספים לחצו כאן  

יום ראשון, 19 מאי
אתי אנקרי- "הניגון שלך"

הזמרת אתי אנקרי בשיח על תיקון בליווי שירים מאלבומה האחרון "הניגון שלך". האלבום "הניגון שלך" עוסק ברובו בשאלות של דרך, אמונה, שינוי המחשבה, תשובה ותיקון. את המכלול הזה מביאה אנקרי אל הבמה ומספרת על מסע מחודש לבדיקה ובחינה של המצב הנוכחי. בדרך, כמו במסע, משתנים הנופים והסיפורים. מרוחב יצירתה מבצעת אתי שירים המשתבצים באותו הרגע. מופע כולל משירי רבי יהודה הלוי, שירים מתוך מאלבומיה הראשונים, שירים ידועים המקבלים גוונים נוספים בהשתקפות של השנים.המופע יתקיים בספריה העירונית ביום ראשון 19.5.13 בשעה 20:00, מחיר כרטיס 20 ש"ח
לפרטים נוספים לחצו כאן  

יום ראשון, 19 מאי
התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד - נעילה ושער
קונצרט נעילה של התזמורת האנדלוסית בשיתוף זאב רווח * בנימין בוזגלו * אור כהן
לפרטים נוספים לחצו כאן  


 



 

יוצאים לאכול בעיר
אשדוד נט מציג לכם את המסעדות הטובות באשדוד כנסו לקטגורייתהמסעדות המובילותבאשדוד של אשדוד נט, התרשמו ממגוון התפריטים של מגוון המסעדות בעיר אשדוד ובחרו את הסגגנון המעודף עליכם (הקטגוריה מסעדות באשדוד, נמצאת באופן קבוע ב"שימושון" -בצד שמאל של העמוד הראשי)

לחצו כאן וכנסו  למסעדות המובילות באשדוד  

 

קולנוע באשדוד
אשדוד נט מציג בפניכם את כל המידע אודות הסרטים המוקרנים בעיר, כולל קצירים, טריילרים וזמני הקרנה- אז תצאו מהבית יש איפה לבלות בעיר. (הקטגוריה נמצאת באופן קבוע ב"שימושון"
הנמצא בצד שמאל של העמוד הראשי) לקישור ישיר לחצו כאן

 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה