להאזנה לתוכן:

22.5 יום רביעי תוכלו לפגוש את חן צימבליסטה –מרימבה וכלי הקשה, רבעית מיתרים + קונטרבס בשילוב תופים וכלי הקשה, המופע יתקיים במשכן לאמנויות הבמה.

המוסיקה של י.ס. באך מנוגנת כיום בכל כלי אפשרי, הפעם במרימבה ובליווי הרכב קאמרי. אז וגם היום היה מקובל לנגן את יצירותיו של באך בכלים המקוריים כמו גם בתחליפים או בעיבודים שונים. השוני היחיד, והעיקרי, הוא בעצם ביצוע היצירות בכלי הקשה ולא בכלי מיתר. הצלילים, המקצבים ורוב הקישוטים נשארו ללא שינוי, כך גם רוח ואופי הצלילים,כמו כן ינוגנון יצירות מוכרות מאת צ'יקובסקי ,קטע אנרגטי ותופים ואפילו יצירה מיוחדת לקהל ונגנים מאתשלמה גרוניך.

בתוכנית: קונצ'רטו לכינור בלה מינור מאת באך, זימבה מאת לויטאס,שירי עם ברזילאים בדינרי מאת באך,אילתור מטג'קיסטן ,טריפק מאת צייקובסקי ומוסיקת עולם אנרגטית.,GO מאת שלמה גרוניך ועוד. לאורך הקונצרט חן מסביר ומדגים וכמובן משתף את הקהל!

מן התקשורת:

"...לגבי אמן כלי ההקשה חן צימבליסטה, חובה לציין את האופי האנרגטי והסוחף של האיש עצמו. כאשר באים לציין את מקומו החשוב בחיי המוסיקה הישראלית. אצלו זו, במפורש, הרוח, לא הכוח. האיש חי את המוסיקה על כל גווניה - בלי התוויות של "קלאסי", "פופ", "ג'אז" או "אתני". כאשר המוסיקה טובה ומעניינת - הוא שם. יש המכנים אותו "כוכב כלי ההקשה הישראלי". mooma.com "המוסיקה של ישראל" דני קרפל 

"... צימבליסטה הוא אשף אמיתי... יצירתו אימפולס 1, מתעדת באוזנינו את האפשרויות האינסופיות של צלילים (כן, צלילים) וקצבים..." "מעריב" אורה בינור



 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה