הכנס השני לקיימות יתקיים השנה באשדוד


להאזנה לתוכן:

הכנס השני לקיימות בישראל יתקיים השנה באשדוד ויעלה לדיון את הבחירות המוניציפאליות בהקשר של איכות סביבה ותחבורה ירוקה. הכנס יתקיים באשדוד ב23 לאפריל לאחר שזו החלה בהליך שידרוג מערך התחבורה בעיר, פרויקט עבורו קיבלה תקציב של רבע מיליארד ש"ח.

אורח מיוחד שיגיע לכנס הוא אלן ז'ופה שכיהן בעבר כראש עיריית צרפת וראש ממשלת צרפת. ז'ופה יציג במהלך הכנס את המודל שהפך את בורדו לעיר אופניים מובהקת.את הכנס תחתום מיקי חיימוביץ', המובילה את היוזמה הקוראת ליום ללא אכילת בשר בישראל, בהרצאה בנושא: "בין מזון מקיים ל- meatless Monday".

בכנס יתקיימו שני מושבים מרכזיים: הראשון שבהם ייסוב סביב השאלה "האם הבחירות המוניציפאליות יהיו ירוקות?". במושב ייקחו חלק בין היתר: ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ', ראש מועצת שוהם ויו"ר הוועדה לאיכות הסביבה של מרכז השלטון המקומי גיל לבנה, ראש העיר נצרת ראמז ג'ראייס ומנכ"ל עיריית אשדוד אילן בן עדי.

המושב השני, בנושא צמיחה ירוקה, יעסוק בתחזית הצמיחה והכלכלה בעידן של משאבים מתכלים. במושב ייקחו חלק: מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה עו"ד אלונה שפר קארו, סמנכ"ל קיימות שיכון ובינוי עפרה רהב, מנכ"ל התאחדות התעשיינים אמיר חייק, סמנכ"ל משאבים גלובאליים בקבוצת מכתשים-אגן ד"ר אלי אברמוב ופרופ' איתן ששינסקי מהמחלקה לכלכלה באוניברסיטה העברית.

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי: "כעיר מובילה בנושא הקיימות על כל מרכיביו, אני גאה לארח את כנס הקיימות השני ולהעלות לסדר היום הציבורי נושאים בעלי חשיבות עצומה לעתיד מדינת ישראל והדורות הבאים ולהזמין את באי הכנס להתרשמות מאופן היישום של נושאי מיחזור, שימור, טיפוח ופיתוח עירוני מקיים באשדוד".

הכנס הארצי לקיימות – אשדוד 2013 ייערך ביום ג', 23 באפריל 2013 במשכן לאומנויות הבמה, אשדוד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה