פעילויות למשפחה בחול המועד פסח באשדוד


להאזנה לתוכן:

פסטיבל לכול המשפחה בפארק לכיש:
3 מתחמים גדולים לכול המשפחה לאורך נחל לכיש
סדנאות אקולוגיות, מתחם משחקי רצפה ועוד בשלל אירועי חול המועד פסח באשדוד
הכניסה ללא תשלום ( השתתפות בסדנא 15 ₪ ,המופעים חינם)
ימים ד'-ה' בין התאריכים 27-28/3

בעיריית אשדוד מזמינים אתכם לפסטיבל אביב ישראלי באשדוד – "אביב בנחל", פסטיבל לכל המשפחה אשר יתקיים במשך יומיים בימים רביעי-חמישי, 27-28 במרץ לאורכו של נחל לכיש. לאורך הנחל יתפרסו 3 מתחמים מרכזיים: מתחם מוסיקלי, מתחם הופעות ומתחם סדנאות ירוקות.

המבקרים בנחל ייהנו מהצגות ילדים, מופעי שירה וסדנאות מחזור עם הפעלות אקולוגיות ועוד מגוון הפתעות לכל המשפחה. ברחבי האתר יתקיימו סיורים מודרכים להכרת בעלי החיים והצמחייה הייחודית לאזור.

כל הפעילויות בנחל הן בחינם מלבד ההשתתפות בחלק מהסדנאות

 

במתחם ההופעות:
ייהנו הילדים מהופעה של חיפזון וזהירון, הדמויות האהובות והמוכרות מסדרת הטלוויזיה המצליחה בהצגה בנושא זהירות בדרכים. חיפזון הוא הפזיז שעושה כמעט כל טעות אפשרית וזהירון האחראי, השקול והרציני. ביחד עם צי'קו השוטר, טישו, טופי ורמזוריקו מזמינים אתכם להרפתקאות מדליקות בשכונה הצבעונית.   

כוכבת ילדים נוספת שתופיע היא טולי בלבולי בכיכובה של דנה דבורין, מופע מוסיקאלי וסוחף בכיכובה של דנה דבורין בממלכת המוסיקה !במופע משולבים מיטב השירים מתוך ה DVD טולי בלבולים חגיגת צלילים,מוסיקה וצבע. המופע בליווי שחקן ולהקת רקדניות.

 

במתחם המוסיקלי:
ייערכו מדי יום  החל מהשעה 10:00 מופעים מוזיקליים: מופע כליזמרים, "כוכב נולד" – הפעלות קריוקי,שירה בציבור עם גבי ברלין,  מעגל מתופפים, מוסיקת עולם ועוד

 

במתחם האקלוגי:
יוכלו המבקרים ליהנות ממספר סיפורים שיספר על החי והצומח בפארק בנוסף, תהיה במתחם סדנת תיפוף ירוק עם כלים ממוחזרים לכל המשפחה. במתחם יהיו גם מבחר סדנאות יצירה ירוקות בשטח סדנת חלוקי נחל ויצירה מאצטרובלים.

 

מוזיאון אשדוד לאמנות במרכז מונארט:
יהיה גם הוא פתוח למבקרים ללא תשלום במהלך חוה"מ פסח במסגרת פרויקט "פועלים למען תרבות וטבע בישראל" באדיבות בנק הפועלים. בין התערוכות והאירועים במוזיאון:

מבקרים בתערוכה
"אוצר יונה פישר" - תערוכת מחווה לפועלו של האוצר יונה פישר. אוצרים: יובל ביטון ורוני כהן בינימיני.

מבלים עם המשפחה במשבצת -
גלריה לכל המשפחה,  תערוכת אמנות אינטראקטיבית הבילוי המושלם להורים וילדים   ניתן לרכוש ערכת פעילות לתערוכה "שעת הקסם" בעלות של 15 ₪

יוצרים בסדנאות יצירה:
  בצוללת הירוקה – אגף המחזור והאקולוגיה של מוזיאון אשדוד לאמנות

שעות פעילות הסדנאות:  ימים ד', ה' 27,28/3 10:00 – 14:00  [הסדנאות בתשלום]

 

שעות פעילות המוזיאון בחול המועד:

ד',ה' 27,28/3  - 10:00 – 16:00

ו', שבת -            10:30 – 13:30

ערב חג וחג – סגור

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה