התזמורת הסימפונית "תלמה ילין"


להאזנה לתוכן:

17.2 יום ראשון בקרוב התזמורת הסימפונית "תלמה ילין", מגיעה למשכן לאמנויות הבמה. התזמורת מונה מונה 82 נגנים בגילים 14 – 18, כולם תלמידי מגמת המוסיקה הקלסית של ביה"ס התיכון הארצי לאמנויות ע"ש תלמה ילין. מנהל מוסיקלי ומנצח -מנחם נבנהויז .

רבים מנגני התזמורת זוכים במלגות מטעם קרן התרבות אמריקה ישראל, "קרן רונן" וקרנות אחרות. רבים זוכיםבתחרויות בארץ ובחו"ל 
ומשתתפים ובתזמורת הפילהרמוניתהצעירה ובתכנית דיויד גולדמן לנגנים צעירים מצטיינים שלהמרכז למוסיקה ירושלים. 
ההשתתפות בתזמורת היא חלק ממערך הלימודים והבחינותבמגמת המוסיקה התזמורת מופיעה במקומות שונים בארץ ואחת לשנתיים יוצאת לסיור קונצרטים בחו"ל. 

על הישגיה הגבוהים זכתה התזמורת לשבחים ממבקרי מוסיקה בעתונות וכן ממאסטרו זובין מהטה אשר גם ניצח עליה לפני מספר שנים ב"קדם קונצרט" בהיכל התרבות בת"א.

"אם אתם נגנים בתזמורת המקצועיות שלנו, לכו לקונצרטים שלך הילדים האלה ותתחילו להזכר איך נגנים על הבמה יודעים לתת את הנשמה למוזיקה. איזה ילדים!" (חנוך רון, מבקר המוסיקה של "ידיעות אחרונות)" התזמורת שמחה להופיע בפעם הראשונה על במת המשכן החדש והמפואר לאמנויות.

התכנית כוללת את הקונצ'רטו מס. 2 של רחמנינוב לפסנתר,את יצירתו המרתקת של הינדמית "מאתיס הצייר", את הקונצ'רטינו של ובר לקלרינט ושלושה מחולות יהודים של מרק לברי לכנור ולתזמורת. הסולנים – כולם תלמידי י"ב בביה"ס, מן המוסיקאים הצעירים הבולטים בארץ.

 לרכישת כרטיסים לחצו כאן

 

 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה