סדרת מחול במשכן לאמנויות הבמה אשדוד


להאזנה לתוכן:

המשכן לאמנויות הבמה אשדוד יציג בשנה הקרובה את סדרת המחול הכוללת 5 מופעים ממיטב מופעי מחול מהארץ ומהעולם.להקת המחול האירית במופע העולמי - ספיריט אוף דה דאנס, להקת מחול הלאומית משאנגדו- סין, אנסמבל בת שבע, להקת המחול הקיבוצית, באלט פאנוב.

יום א 6.1.13 שעה -20:30 Spirit of the Dance- Dance around the World

לאחר ההצלחה  לה זכתה בשנה שעברה מגיעה להקת המחול האירית לסדרת מופעים. רקדני SPIRIT OF THE DANCE, אלופי העולם בריקוד, מציגים עוצמה ומשלבים ריקוד אירי לצד מקצבים לוהטים של טנגו, פלמנקו וסלסה ובכך מרתקיםאת הצופהבמופע מרגש ויוצא דופן. עוצמת המופע, בכוריאוגרפיה של הלן הרדינג, מאופיינת במקצב האחיד והמדויק של 30 הרקדנים הנעיםעל הבמהכגוף אחד.

מפיק, מלחין ויוצר המופע: דיויד קינג 

יום ב 28.1.13 שעה 20:30- אנסמבל בת שבע –טאבולה ראסה ו Lost Cause

אנסמבל בת-שבע בערב חדש וייחודי בו יוכל הצופה ליהנות מיצירותיהם של אוהד נהרין ושרון אייל וגיא בכר. כל אחד מהיוצרים מביא אל הבמה את שפתו הייחודית ליצירת ערב שלם, שונה ורב-גוני. המופע מורכב משני חלקים: שרון אייל וגיא בכר ביצירתם החדשה- 'Lost Cause', שעולה בבכורה לצד היצירה 'טאבולה ראסה' מאת אוהד נהרין, שהוצגה לראשונה בשנת 1986 ומאז נכנסה לקאנון העבודות העל זמניות של נהרין.

מוצ"ש 23.2.13 שעה 20:30- להקת המחול הלאומית משאנגדו- סין -Heaven & Earth

מופע צבעוני המביא אל הבמה בריקודים סוחפים את תרבויות העמים השונים בדרום מערב סין, המשופעת בהרכבים אתניים שונים. מאמנויות הלחימה דרך ריקודי כלות וכלה בריקודי מסכות, מביא המופע שרשרת מתמשכת של מחולות המספרים את סיפורי החיים באזוריה השונים של סין. מופע ססגוני ומלא בהפתעות, תלבושות מקוריות וביצוע מלוטש של 20 רקדנים זמרים ושחקנים ,העושים ימים כלילות בשימור אמנות המחול בקהילותיהם.  מופע שטרם נראה כמותו מעל בימות ארצנו.

כוריאוגרפיה ומוסיקה: עממית.

יום ב 18.3.13 שעה 20:30- להקת המחול הקיבוצית – "אמבכלל"

להקת המחול הקיבוצית מעלה בבכורה עולמית את יצירתו החדשה של רמי באר "אמבכלל" – אירוע בימתי הנע באופן מעגלי מפיגורטיבי למופשט, ממבנה סגור לצורה פתוחה. מרחב פיזי תנועתי, שמהותו היא שרשרת אירועים של יחסים פנימיים משתנים. 

המופע מבקש לעורר את הסקרנות האנושית ומאפשר ליצור את האין סוף אפשרויות, כך שאין בעיה "אמבכלל" להתמצא במרחב הקיים האישי והציבורי. 

 

יום ב 13.5.13 שעה 20:30- בלט פאנוב- רומיאו וג'ולייט

להקת הבלט פאנוב ביצירה חדשה המבוססת על סיפור אהבתם הידוע והטראגי של רומאו וג'ולייט מאת וויליאם שייקספיר המתרחש בימנו בירושלים ,שם מתאהבת ג'ולייט ממוצא ערבי ברומאו ,בחור ממוצא יהודי בזמן שהם לומדים יחד באוניברסיטה העברית בירושלים, סיפור אהבתם האסורה נודע למשפחתה של ג'ולייט  ומשם הולכת ומסתבכת העלילה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה