מיטב אומני ישראל יופיעו בפסטיבל גולדסטאר בעיר אשדוד


להאזנה לתוכן:

מוש בן ארי, כנסיית השכל, הדג נחש, איפה הילד מארחים את ירמי קפלן ב- 8-9 באוגוסט, חוף אשדוד

אשדוד ממשיכה ממשיכה במסורת הקיץ השנתית בפסטיבל "גולדסטאר עיר הבירה" הממגנט אליו עשרות אלפי אנשים מדי שנה.
השנה, יארח הפסטיבל את מיטב אמני ישראל בחופי אשדוד ומהווה מוקד משיכה לעיר החמישית בגודלה השוכנת לצד רצועת חוף מהיפים בארץ. עלות הכניסה למופעים היא 25 ש"ח

 "באשדוד מציגים השנה קיץ ישראלי באשדוד" עם מגוון רחב ועשיר של פעילויות פנאי, תרבות, ספורט, מחול ועוד, המותאמים לכל אחת ואחד בכל ימות השבוע בחודשים יולי ואוגוסט.עשרות האירועים הותאמו למבוגרים, צעירים, ילדים, בני נוער ולכל המשפחה.

 גם פסטיבל גולדסטאר הנודע אשר ממגנט אליו עשרות אלפי אנשים מדי שנה, מצליח לשמראת המסורת כלפעם מחדש. בשנתו ה-19, הפסטיבל יתקיים השנה בשני מיקומים שונים: גם השנה ייערך בחוף אשדוד-חופי הזהב של אשדוד משתרעים על כ-10 ק"מ. חופי הזהב של אשדוד מושכים בכל שנה עשרות אלפי מתרחצים.  בהמשך למסורת יתקיים בחוף הסטודנטים בחיפה זו השנה השישית. בפסטיבל יוצגו לבאי הפסטיבל מתחמי הקונספט הגדולים בתחום הבירות ולקינוח ייהנו מהמופעים הטובים בארץ.

 ביום רביעי בערב 8.8  על הבמה המרכזית מוש בן ארי וכנסיית השכל .

ביום חמישי 9.8  יופיעו הדג נחש ואיפה הילד שיארחו את ירמי קפלן  .

-          עלות הכניסה לפסטיבל באשדוד במחיר סמלי של 25 ₪.

 גולדסטאר,המובילה את שוק הבירה בישראל כבר שנים עם נתח שוק של כ- 25% אחראית על הנחלת תרבות פסטיבלי הבירה בארץ. בפסטיבל "גולדסטאר עיר הבירה" המושך אליו המוני צעירים, כל מבקר יכול למצוא את הבירה האהובה עליו, לשתות אותה בסגנון האהוב עליו ולראות הופעהחיה עםהרבה אנרגיה ואנשים טובים!

 

 פתיחת שערים: 20:00

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה