שלום חנוך חישמל את המשכן לאומנויות הבמה באשדוד


להאזנה לתוכן:

"מלך הרוק- ללא ספק אחת ההופעות הטובות ביותר שנערכו בשנים האחרונות באשדוד", כך אומרים תושבים שהיו בהופעה אמש של שלום חנוך במשכן לאומנויות הבמה. מיותר לציין שכל הכרטיסים נמכרו. הדברים הבאים נכתבו על ידי תושב העיר שהיה בהופעה והתרגש והתרשם עד מאוד... לא נגענו

שלום חנוך במשכן לאומניות הבמה אשדוד. ערב גדול של יוצר ענק ,המילים לא יצליחו לתאר את הערב המופלא שהיה אתמול . רבים לא יישכחו את החוויה המוזיקלית היוצאת דופן.מי שהיה לא יכול לתאר במילים ומי שלא היה הפסיד ערב איכותי. ערב מרגש ענק וחוויה מוזיקלית יוצאת דופן המשאירה טעם של עוד .

הכרטיסים למופע אזלו כבר לפני כשבועיים. ההתרגשות הייתה גדולה ולקראת השעה תשע רבים מהמבלים כבר החלו להתקבץ במשכן לאומנויות הבמה נראה היה שרבים מתקשים להאמין שבעוד רגע שלום חנוך עולה לבמה.

שלום חנוך, מלך הרוק הישראלי, יוצר ומלחין יעלה לבמה כאן באשדוד.מספר דקות לפני שעת האפס האולם כבר מלא, הבמה מוכנה התפאורה עומדת ניצבת וכולם מחכים לתחילת ההופעה ,רוצים לראות ולהאמין שזה עומד לקרוא.

 משה לוי - פסנתר המונד, רוני פיטרסון  - גיטרהי זיו הרפז – בס, אשר פדי - תופים טל אבירם - קלידים עולים זה אחר זה לבמה והקהל מתחיל למחוא כפיים , ההתרגשות ממשיכה לעלות הכול מוכן ואז בצניעות האופיינית לשלום חנוך הוא נכנס ומחבק את הקהל אשר אינו נשאר אדיש ובמשך דקות ארוכות מריע לשלום.

ההופעה מתחילה ,שלום חנוך שם עליו את הגיטרה מחייך ומציין שהוא מופתע מקבלת הפנים ,האצבעות מתחילות לפרוט על המיתרים ,זהו ההופעה מתחילה והקהל מבין זה קורה זה לא חלום .

שלום חנוך בהופעה הכוללת את מיטב הלהיטים בקריירה הארוכה והענפה שלו, קלאסיקות כמו מחכים למשיח, הדרכים הידועות, אלימות, ככה וככה, אהבת נעוריי, נגד הרוח, סוף עונת התפוזים, זוכות לביצועים ייחודים ומחודשים על  הבמה.לרגע הוא לא נח , נראה כאילו זאת הופעתו הראשונה הקהל לא נשאר אדיש ומצטרף לשלום בשירה. הסאונד היה מוקפד, העיבודים ענו על הציפיות ממופע שבו הקהל מגיע כדי לשמוע בדיוק, אבל בדיוק, את מה שהוא מכיר.

שלום חנוך, חיי את הבמה  מנגן ושר ולא נח לרגע הלהקה נראה כבר מנגנת שנים ביחד תיאום מושלם שמפיקים צלילים מדויקים , הם סוחפים את הקהל בקלות ללא מאמץ רב ,הקהל לכל אורך ההופעה משתף פעולה ויש מי שאמרה שגג המשכן התרומם בגלל קולות השירה של הקהל .

לבסוף הקהל כבר לא יכול להמשיך ולשבת ועובר לעמוד,במעברים ניתן לראות אנשים אשר כבר לא יכלו לשבת והחלו לרקוד , כסאות המשכן מקופלים הקהל עומד ושר לפי הקצב

ההופעה מסתיימת ,שלום עוזב את הבמה , הקהל מריע , לא מפסיק למחוא כפיים ושוב שלום חנוך חוזר להדרן ראשון, אח"כ הדרן שני ואח"כ הדרן שלישי.

אורות המשכן נדלקים הקהל ממשיך לעמוד ומסרב ללכת ממשיכים להריע למלך הרוק הישראלי. ההתרגשות בסיום הייתה גדולה יותר, כולם הבינו שמלך הרוק הישראלי השאיר את חותמו על העיר אשדוד עם טעם של עוד.

אל תתפלאו לדרישה נוספת להופעה של שלום חנוך , ההד שההופעה יצרה יביא לדרישה להופעה נוספת.

צילומים: לימור אדרי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה