להאזנה לתוכן:

מקהלת "זמירי הים" סגרו שנה עם ביצוע מרגש ל"שיר לשקד",

שנכתב לזכרה של ילדה בת 6 שנפטרה ממחלה קשה

 

.

 

בשבוע החולף נערך  קונצרט סוף שנה למקהלת "זמירי הים" הפועלת  בקונסרבטוריון העירוני

" אקדמא". המקהלה פעילה זה 13 שנים תחת ניהולה המסור והשאפתני של נטליה פודים קודל מופיעה בארץ ובחו"ל והשתתפה במשלחות לפסטיבלים בינלאומיים באירופה.

את הקונצרט פתחה המקהלה הצעירה, בה שרים ילדים בגילאים 6-13. הם שרים שירה אמנותית בשפות שונות ובחלוקה לקולות.אחריה עלתה המקהלה הבוגרת – הייצוגית ,שביצעה  רפרטואר העשיר שלהם ושרו שיר בא-קפלה – ללא ליווי. המקהלה הייצוגית השתתפה בתכנית תרבותית מוסיקלית, בה הוקלטו לביצוע יצירה מקורית אשר נכתבה לזכר רעידת האדמה והצונאמי ביפן שהתחוללו ב-2011. את ההקלטות ביצעו תחת שרביטו של מנצח אמריקאי ובליווי תזמורת סימפונית-האלבום זוכה כיום להצלחה רבה בארה"ב, וצפוי המשך פעילות בשנים הבאות.

רגע מרגש נוסף היה ביצוע השיר "שיר לשקד" מאת יורם טהרלב ורמי קליינשטיין. השיר נכתב לזכרה של שקד חומוצאני, שנפטרה בשנת 1996  כשהיא בת  בת 6,לאחר מאבק בגידול שהתגלה אצלה בגזע המוח. אל הקונצרט הוזמנה משפחתה של שקד, ואי אפשר היה להתעלם מההתרגשות שאחזה בקהל במעמד זה.הקונצרט ננעל בברכת הבוגרות שסיימו השנה את לימודיהן ובהופעתן, והופיעו גם בוגרים ותיקים יותר שממשיכים לפקוד את החזרות ולהופיע עם המקהלה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה