"מקודשת" לעיני 1.800 צופים.


להאזנה לתוכן:

90 רקדנים ,1800 צופים והפקה מלוטשת לבכורת "מקודשת" מופע מחול-תיאטרון תוצרת בית המבוסס על שיריו של היוצר שלומי שבת.

 

 

להקת "אביבים" העלתה את בכורת  "מקודשת"- מופע מחול-תיאטרון המבוסס על שיריו של  היוצר שלומי שבת בהפקתו ובניהולו האמנותי של אבי לוי,המופע רובו ככולו הורכב משיריו של האמן. אולם המופעים של המשכן לאמניות הבמה אירח את המופע לשני ערבים רצופים ובנוכחות 1.800 צופים.

הרקדנים המוכשרים בשלל תלבושות מרהיבות ועל רקע תפאורה מרשימה עלו להציג  את סיפורה של נערה ,שכנגד כל הסיכויים מוצאת את בחיר ליבה. את תפקיד הנסיך גילם השחקן והרקדן יונתן פז בוגנים.

המופע נערך במעמד ,דר' יחיאל לסרי-ראש העיר ,ממלא מקום ראש העיר ויו"ר דירקטוריון  החברה העירונית לתרבות הפנאי - בוריס גיטרמן ואורן טואיל- סמנכ"ל החברה, שתמך וליווה את ההפקה מקרוב  בכל שלביה. להפקת המופע החדש והמסקרן אחראי הכוריאוגרף אבי לוי, מייסדה והרוח החיה של להקת "אביבים" ,שהובילה ,עד עתה,  הפקות מקור רבות. כתבה את המחזה ,דורית אללי(המכונה "דארנה") מנהלת ההפקות של הלהקה, שזכתה יחד עם רקדני הלהקה לתודות ותשואות על היצירתיות והביצוע המרהיב. יש לציין, כי ההכנות למופע ,שבו לקחו חלק 90 רקדנים צעירים ובוגרים  ארכו כשנה.נוכח ההפקה המלוטשת   ובשל הביקוש הרב לא נותר אלא לצפות למופעים הבאים שייערכו באוגוסט או ספטמבר.אל תחמיצו.

 

 

 

 

 

.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה