ברי והאנדלוסים.


להאזנה לתוכן:

ברי סחרוף חוזר לאשדוד למופע אחרון של הקונצרט "שער פתח דודי"-חוויה מוסיקלית נדירה של טקסט ושירה פרי יצירתם של משוררי תור הזהב בספרד בקונצרט של התזמורת האנדלוסית הישראלית.

 

 

באשדוד לא נכנעים לטרור:קונצרט התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד, שבוטל לפני מס' חודשים עקב תקרית ירי טילים על העיר יעלה על במת המופעים החדשה ,המרשימה והגדולה של המשכן לאמנויות הבמה .תוכנית הקונצרט "שער פתח דודי" באה להגיש לנו טעימות שונות מיצירה רחבה זו של משוררים בולטים בתקופה זו. את השירים יגישו מבצעים שונים אשר בדרכם  המוסיקלית הייחודית נכיר את השירים השונים. ברי סחרוף ורע מוכיח אשר הפיקו את האלבום "אדומי השפתות" יגישו לנו משירתו של רבי שלמה אבן גבירול. וביניהם: "שלום לבן דודי", "שער פתח דודי", "שחר אבקשך". בשירתו יגיש לנו ברי סחרוף זווית מוסיקלית נוספת ומעניינת לשירת תור הזהב. הפייטנים רבי חיים לוק ושמעון אילוז ינעימו בקולם משירתם של אברהם אבן עזרא, אבן גבירול ויהודה הלוי. חוויה מוסיקלית מעניינת ומאתגרת תהיה ברגע בה נזכה לראות את ברי סחרוף ורבי חיים לוק מבצעים יחדיו פיוט עתיק. החיבור בין העולמות המוסיקליים השונים, בין מזרח ומערב יכול לקרות רק דרך הגשר שהתזמורת האנדלוסית מאפשרת. את הקונצרט ינחה ויקריא שירה השחקן משה איבגי שיספק בדרכו עוד מבט לפרק תרבותי עשיר של המסורת היהודית.

"שער פתח דודי",אורחים:ברי סחרוף, רע מוכיח, רבי חיים לוק, שמעון אילוז,מנחה : משה איבגי.מנצח ומנהל מוסיקלי: שמואל אלבז,יועץ מוסיקלי: יורם אזולאי, ייעוץ אקדמי: פרופ' חביבה פדיה,יום שלישי, 26 ביוני בשעה 21:00. בית" יד לבנים", רח' דרך ארץ 3, אשדוד.

למידע והזמנות בטל': 1800-693-693

                                         

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה