להאזנה לתוכן:

"לא היו לנו רהיטים ולא וילונות, לא סדינים, לא מגבות ולא כלים. לא היה לנו רדיו והכי גרוע לא הייתה לנו ספרייה..." כך כתב מרסל רייך-רניצקי, פובליציסט ומבקר ספרות גרמני ממוצא יהודי בספרו האוטוביוגרפי "החיים והספרות"

 

 

 

מעט מהאהבה הממכרת לספרים וספרות אפשר היה לספוג בבית "יד לבנים",שם נערך יריד ספרים בשבוע החולף(10-12 ביוני 2012)בשעות הערב המוקדמות הגיעו ילדים בליווי הוריהם לשעת סיפור ויצירה ובשעות הערב המאוחרות נרשמה תכונה ערה בין דוכני הספרים.בוריס גיטרמן-מ"מ ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי הגיע לסיור במקום כשאליו  מתלווים יגאל גמליאל-מנכ"ל החברה העירונית לתרבות  וזהבה דויטש מנהלת הספרייה העירונית.

אחד מדוכני הספרים היה למושא לגאווה מקומית הציגו בו סופרים מקומיים מפרי יצירתם:רב החובל הוותיק(60)עודד גול- ורדי הציג את האוטוביוגרפיה הימית המרתקת "ים, מדבר ומה שביניהם", המתאר את עלילותיו במשך שישה עשורים.

גליה מקובסקי הציגה את ספר הילדים "העגל השובב",גלית הלוי סיטרוק אף היא עם ספר ילדים בשם "עולמו של דניאל",ורדה גינזך עם ספרה החדש  "מעפר באת ואל עפר תשוב"(מבוגרים)ועם ספרי ילדים  ודינה אטיאס נחמני עם ספריה "זה אני סרנו הפלפל" ו"אצל בולי בנגריה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה