הרנסאנס של פאנוב.


להאזנה לתוכן:

תיאטרון בלט פאנוב אשדוד הוקם בשנת 1999 על ידי ואלרי פאנוב ואילנה אורלוב ז"ל, באשדוד, ומתנהלת בתמיכת עיריית אשדוד,משרד החינוך, התרבות והספורט, המרכז לקליטת אמנים עולים וגורמים נוספים.מוקד פעילותה של הלהקה הנו העיר אשדוד, אשר כעיר "קולטת עליה", קולטת את האמנים הרבים שמשתלבים ב"תיאטרון בלט פאנוב

 

הרנסאנס של  פאנוב.

 

תיאטרון בלט פאנוב אשדוד הוקם בשנת 1999 על ידי ואלרי פאנוב ואילנה אורלוב ז"ל, באשדוד, ומתנהלת בתמיכת עיריית אשדוד,משרד החינוך, התרבות והספורט, המרכז לקליטת אמנים עולים וגורמים נוספים.מוקד פעילותה של הלהקה הנו העיר אשדוד, אשר כעיר "קולטת עליה", קולטת את האמנים הרבים שמשתלבים ב"תיאטרון בלט פאנוב".

ואלרי פאנוב, מנהלה האמנותי של הלהקה, מגדולי רקדני הבלט הקלאסי, שהצמיחה אימפריית הבלט ברית המועצות (כיום רוסיה) וכוריאוגרף בעל קריירה בין-לאומית, אשר יצר כוריאוגרפיה ללהקות, המובילות בעולם והיה מנהל אומנותי בבית האופרה בברלין, בבלט הבלגי המלכותי – אנטוורפן ובבית האופרה בון- גרמניה.ואלרי פאנוב התווה בלהקה (ובבית הספר למחול, שפועל לצידה) נורמות אמנותיות מקצועיות. כל זאת, בדרך להגשמת חזונו – להקת בלט מקצועית, בעלת הכרה ארצית ובינלאומית, שגרירת ישראל בתחום הבלט בעולם, מעצבת מסורת בתחום הבלט, בישראל.הלהקה מהווה במה נוספת להדגשת עוצמתו התרבותית וחשיבותו של הבלט, תוך מתן ביטוי לכישרון האמנותי הישראלי.

"תיאטרון בלט פאנוב", שיצירותיו מוכרות על ידי "סל-תרבות" ו"אמנות לעם", מעלה כ- 200 הופעות בשנה, בכל רחבי הארץ, בהפקות שונות למערכת החינוך, בערים וביישובי הפריפריה, ובנוסף הופעות לקהל הרחב. בצד המופעים, מתקיימות סדנאות ופעילויות מגוונות נוספות.

מאז הקמתה, מעלה הלהקה, באופן שוטף, עשרות מיצירות העבר וההווה של מנהלה האמנותי – ואלרי פאנוב, ויצירות רבות מהרפרטואר הקלאסי.לאחר מסע הופעות מוצלח  באוקראינה שבה הלהקה ארצה לסדרת הופעות באשדוד של המופע "מרוסיה באהבה". ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי,שהגיע לצפות במופע ברך את רקדני הלהקה ,את הצוות האמנותי והניהולי בבקשו לציין

את העובדה כי הלהקה הפכה לשם דבר בארץ ובעולם והיא בהחלט שגרירת תרבות איכותית של העיר והמדינה וכי בכוונתו לסייע להרחיב את פעילות הלהקה גם לתחום האופרה.

מ"מ ראש העיר,בוריס גיטרמן,הבטיח כי בכוונתו להמשיך ולטפח את רקדניה ילידי ישראל ועולים חדשים .למופע הכפול של הלהקה שנערך השבוע (יום שני ,21 במאי 2012)הגיעו קרוב

ל- 1.800 צופים בינהם אפשר היה להבחין באלכסנדר קרוקוב,סגן השגריר הרוסי הממונה על קשרי התרבות שהוזמן למופע ע"י דורון גחטמן,מנהלה של להקת  הבלט.

 תיאטרון בלט פאנוב מציג הופעה חדשה העונה לשם "רנסאנס"-במופע מיטב הרפרטואר הקלאסי המסורתי דוגמת "הסימפוניה הבלתי גמורה","קונצ'רטו ארנחואז" וקטעים חדשים. מדובר בחגיגת בלט קלאסי-בילוי פנאי שהוא חוויה  לכל המשפחה.אל תחמיצו.

 

"רנסאנס",בביצוע רקדני תיאטרון מחול פאנוב,יום רביעי,30 במאי 2012,בשעה 20:30,אודיטוריום "נעים לתרבות",רח' ביאליק 10 ,אשדוד.לפרטים והזמנות כרטיסים:08-8545158,08-8671536
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה