להאזנה לתוכן:

מופע תיאטרון מחול המשלב את היצירות הקלאסיות והאהובות על הילדים בספריה העירונית

 

אגדות מרקדות.

מופע תיאטרון מחול המשלב את היצירות הקלאסיות והאהובות על הילדים בספריה העירונית.

 

שתי שחקניות רקדניות, במופע ססגוני וחינוכי לילדים על פי סיפורים קלאסיים, פינוקיו סינדרלה, 3החזרזירים ודירה להשכיר.המופע מפגיש את הצופים עם עולם המוסיקה והמחול ומשלב הפעלה של הילדים במחול באמצעות  מוסיקה תלבושות ומסיכות ססגוניות.

תיאטרון המטמון נוסד בשנת 1990 כתיאטרון נייד ע"י שרית צירין-מזון - שחקנית, בובנאית ויוצרת בוגרת אונ' תל אביב, ביה"ס לתיאטרון בובות של מירי פארי וקורסי בימוי ועיצוב שונים.
בשנת 2002 בנוסף לתיאטרון הנייד, הוקם אולם הבית, המשמש מרכז אזורי ייחודי באזור ובו מציג התיאטרון את מגוון מופעיו וכן מארח אומנים רבים וחשובים תוך הקפדה על היצע מגוון, איכותי ועדכני של הצגות.באוקטובר 2003 הרחיב התיאטרון את פעילותו ויזם מסורת חדשה "בובות מדגדגות" - הפסטיבל הראשון לתיאטרון בובות בעיר מודיעין. המופעים מיועדים לילדים מגיל 3 ומעלה וההיצע מגוון. ברפרטואר ההצגות של התיאטרון ניתן לצפות בבובות מצחיקות, שובבות, קסומות ולפעמים גם מרושעות בסיפורים קלאסיים אהובים ובסיפורים חדשים ומקוריים בשילוב שחקנים, מוסיקה ואפקטים מיוחדים.

"אגדות מרקדות" ריקוד ומשחק: עדי אלון ותמר נבו,מוסיקה: אמיתי פריינטא,תלבושות: אלה קולסניק,הפקה: תיאטרון המטמון. המופע קיבל מלגת הצטיינות מטעם משרד החינוך .יום ראשון, 13 במאי 2012, בשעה 17:00 בספריה העירונית. רובע ב', .למידע :טל' 08-8564280, לבני 3 ומעלה.הכניסה חופשית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה