להאזנה לתוכן:

ג'רום ארוש - המייסד, המנהל והרוח החיה של תיאטרון הרחוב "ברמוזה", המופעל על ידי החברה העירונית לתרבות הפנאי, נסע בהזמנת משרד החוץ לקנדה הרחוקה, כדי לספר על הליצנות הרפואית בישראל ולהציג את פניה האנושיות והמחויכות של ישראל .

 

שגריר לשם חיוך.

ג'רום ארוש - המייסד, המנהל והרוח החיה של תיאטרון הרחוב "ברמוזה", המופעל על ידי החברה העירונית לתרבות הפנאי, נסע בהזמנת משרד החוץ לקנדה הרחוקה, כדי לספר על הליצנות הרפואית בישראל ולהציג את  פניה האנושיות והמחויכות של ישראל  .

היוצר ג'רום ארוש, מקימה ומייסדה של "ברמוזה" קבוצת תיאטרון רחוב מאשדוד, הפעילה מזה תשע שנים  שב השבוע מקנדה לאחר מסע הסברה שערך שם בהזמנת שגרירות ישראל בקנדה ומשרד החוץ . "מטרת המסע הייתה לספר על הליצנות הרפואית,ענף מפותח ביותר בארצנו "-מספר ג'רום-"  ועל העובדה כי באוניברסיטת חיפה  קיים מסלול של לימודים לתואר ראשון המשלב  לימודי סיעוד יחד עם לימודי תיאטרון וליצנות רפואית,ואני אחד מבוגרי המחזור הראשון של מסלול ייחודי זה". בהרצאותיו במהלך מסע ההסברה ג'רום סיפר על  קבוצת "רופאי חלום" שהוא בין מייסדיה."רופאי חלום"-הינו פרויקט חלוצי הפועל לשילוב והטמעת הליצנות הרפואית כחלק ממערך הטיפול הניתן בבתי חולים בישראל. מאז ייסודו בשנת 2002, הצטרפו בכל שנה בתי חולים נוספים וצוות הליצנים הוגדל כך שכיום מופעל הפרויקט במרבית  המרכזים הרפואיים בארץ  עם עשרות רבות של  ליצנים רפואיים הפועלים  בעיקר במחלקות הילדים. ליצניים רפואיים יוצרים שינוי מנטאלי אדיר בקרב מטופליהם המאפשר שיפור איכות חייהם של חולים רבים. גם בקנדה כמו במסע הקודם (בקמרון שבאפריקה) ערוצי  התקשורת עטו על ארוש כמוצאי שלל רב ,לא בכל יום מוצאים דמות ססגונית כזו.וכך השתתף ג'רום בתוכניות בוקר של ערוצי טלוויזיה ובכתבות בעיתונות הארצית והמקומית.בערב יום העצמאות הופיע ג'רום בקבלת פנים שערך הקונסול הישראלי בהשתתפותם של נכבדים רבים ובהם ראשי ממשלה לשעבר,שרים ,שגרירים ונכבדים רבים שנהנו ממופע היחיד של ו העונה לשם " j.mr ". ג'רום מזכיר  ביקור מרגש ומיוחד  בבית חולים בעיר הליפקס,שם הרצה בפני הסגל הרפואי ולבכירים מעולם הרפואה

הביקור ,כאמור נחל ההצלחה  רבה וג'רום וחברו למסע,נמרוד אייזנברג אף הוא אמן וליצן מוכשר ביותר זכו למחמאות מנציגי שגרירות ישראל בקנדה  שהיו מרוצים ביותר נוכח התוצאות ויחסי הציבור המעולים להסברה הישראלית .

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה