להאזנה לתוכן:

"מקודשת" מופע מחול יחיד מסוגו המשלב בין מחול לבין תיאטרון חזותי.

 

"מקודשת".

הושלמו ההכנות  לבכורת מופע מחול-התיאטרון המסקרן המבוסס על שיריו של  היוצר שלומי שבת בהפקתו ובניהולו האמנותי של אבי לוי.

"מקודשת" מופע מחול יחיד מסוגו המשלב בין מחול לבין תיאטרון חזותי.

רובו ככולו מבוסס על להיטיו הגדולים של שלומי שבת. על רקע תפאורה מרשימה ותלבושות רבגוניות מגולל המופע את סיפורה של נערה ,שכנגד כל הסיכויים מוצאת את בחיר ליבה. כוכב המופע יונתן פז- בוגנים ,בוגר בית צבי ובעל תואר במינהל עסקים.השתתף בריאלטי "גריז" וכן שיחק כדני זוקו בבית צבי במחזמר- "גריז"ו במחזות נוספים: "טלמכוס קליי", "ניקולס ניקלבי", "אסקוריאל", "יופי של מלחמה", "יומנו של נוכל", "דירתה של זויה", "רומיאו ויוליה", "מידה כנגד מידה", "מחלת נעורים", "קייטנים", "להלביש עירומים", "בדלתיים סגורות", "עד התביעה", "הרפתקה בקרקס", "דוד", "על גג העולם", "הערב מחזמר", "זיכרונות ברודווי", "שיער", "צ'ריטי המתוקה", "יוסף וכתונת הפסים", "תחת שמי פריז" ועוד,הנחה את התוכנית "זאפ לראשון" וכן שיחק בסדרת הטלוויזיה הישראלית "מילואים". (בדמותו של נדב)ובנוסף היה סולן להקת "יוניסקס" המיתולוגית.

להפקת המופע החדש המסקרן אחראי הכוריאוגרף אבי לוימייסדה והרוח החיה של להקת "אביבים" ,שהובילה עד עתה  הפקות מקור רבות שהופקו באשדוד: "עלי בבא","הגמר הגדול","מכולת קטנה ומטריפה" "מכבים", "כיפה ירוקה" ו"מרקו" כחלק מהתמחותה של הלהקה בתחום מחזות הזמר.ההפקה החדשה רושמת שיא חדש בקריירה של אבי לוי,שסקרנותו ככוריאוגרף וכמפיק מובילה אותו תדיר  למחוזות מקצועיים חדשים מבלי לוותר על קפדנותו כיוצר ותוך שהוא זוכה לאהדת הקהל בכל הפקותיו.כיום מונה "אביבים"- הלהקה הייצוגית של אשדוד כ- 120 רקדנים, המחולקים לחמישה הרכבים בקבוצות גיל שונות. בנוסף,ללהקה  עוד כ- 400 רקדנים צעירים הפועלים בשלוחות ברחבי העיר.ייחודה של אביבים הוא ברפרטואר האינטגרטיבי שלה המשלב תמהיל אטרקטיבי של מספר סגנונות מחול: אתני,ג'אז,מחול אירי וישראלי ואף מיוזיקלס.אביבים מחדשת מידי שנה את הרפרטואר שלה .בין מופעיה נזכיר את  :"מזרח ומערב"- שהתמקד באינטגרציה,"שבו בנים"-המוקדש לשבויים ולנעדרים,"קולות מהשמיים"-מחווה לרקדנית מור אזוגי,"חלומות"-בשיתוף בלט פאנוב,"אתניקה"-המבוסס על קטעים אוריינטליים.באורח קבע מוזמנת להקת "אביבים" לפסטיבלים בארץ ובחו"ל (לאיטליה,שוויץ,ברזיל וארה"ב) שבהן הלהקה מייצגת  את אשדוד .

"מקודשת" ,בכיכובו של השחקן- רקדן יונתן פז בוגנים ובהשתתפות: להקת "אביבים", הלהקה הייצוגית של אשדוד.בימוי:חני אלימלך, מפיק ומנהל אמנותי: אבי לוי.

ימים שני ושלישי,11,12, ביוני 2012 בשעה 20:30, המשכן לאמניות הבמה ,רח' דרך ארץ 1,אשדוד.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה